Kun niin moni täällä valittaa anopista niin kuinka monella on mukava anoppi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minulla

Vieras
on menny vähän yli tämä teidän touhu. AINA vain valitetaan KURJISTA ja INHOTTAVISTA anopeista jotka ei osaa tehdä yhtään mitään, tai tekee kaiken väärin. minulla ainakin on IHANA anoppi. kuin oma äiti

Minulla on ihan ok anoppi, ei ainakaan yhtään huonompi kuin hänen miniänsä. Emme taida pitää toisistamme, mutta osaamme käyttäytyä toistemme seurassa, niin ettei kenenkään tarvitse hävetä.

minulla on ihana anoppi. justiinsa oli meillä to-la. asuu toki sen verran kaukana että on aina meillä yötä. lapsille tullut tärkeäksi ja aina saamme mennä silloin esim. syömään/kauppaan ilman lapsia jos anoppi paikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Afu-82:
Minulla on kyllä melko mukava anoppi :) Ei tuppaudu meidän asioihin, on kuitenkin kiinnostunut ja kyselee, mutta mitään ei tuputa.

Mulla myös näin. Tehdään välillä töitäkin yhdessä ja hyvin menee. Hänelle on myös helppo puhua.

joo mullakin ihan ok anoppi.... asuu tosin 400 kilsan päässä ettei joka päivä tapailla, mutta jos olemme siellä tai hän täällä niin useita öitä vietetään samankaton alla.... ja yleensä ihan sovussa ... he he

Yhteistyössä