Kun niin moni täällä valittaa anopista niin kuinka monella on mukava anoppi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun anoppi on ihana :heart: ja mulla on häntä kova ikävä.
Hienosti tullaan toimeen.

Anteeksi harmaa, jos tämä(kin) viesti sinua ketuttaa ja koet sen esittämisenä, leuhkimisena, minä tahansa. Mulla nyt vaan on hyvät (ja pitkät :whistle: ) välit anopin kanssa.

Minä :heart: anoppi :wave: Ja sama toisinpäin!! :saint:
Mulla on ihan törkeen loistava anoppi. Sen seurassa on helppo olla oma itsensä, se on ihan muikeen siistiä "Baariseuraa". Terassikautta odotellen.... ;) Sille voi kertoa kaiken ja lastenlasten suhteen siltä saa fiksuja neuvoja/vinkkejä jos itse kysyy. Ei tuputa eikä tuppaudu mutta on läsnä kun tarvitsee :heart: Ihana nainen!

Mulla on mukavat appivanhemmat. Anopin kanssa on helppo puhua ja molemmat ovat tosi reiluja, aina tarjoamassa kaikenlaista ja viemässä syömään ja muuta. Eivät tuppaudu, mutta ovat kiinnostuneita. Tykätään viettää iltaa yhdessä, eikä se koskaan pääty riitelyyn. Yhteisiä reissuja on tehty ja niin edelleen. Kaikin puolin hyvä tilanne. Ei oo huono anoppi mun miehelläkään :)

Mun molemmat appivanhemmat on tosi kivoja. Ikäeroa meillä on melko paljon, kun ovat molemmat jo siinä seitsemänkympin korvilla, mutta ovat silti rentoja, eivätkä puutu meidän asioihin tms. Onnekas olen =)

Yhteistyössä