Kun noin 30% kaupungin ihmisistä sairastuu influenssaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lueskelin äsken iltalehdessä juttua, että Moskovassa on jotain vajaa 30% ihmisistä influenssan kourissa ja oppilaista ainakin yli 40% niin ne sulkee nyt koulut hetkeksi. Onko ne perusinfluenssat todella näin ärhäköitä? Itse mietin olisko sikainfluenssaa ja siitä ei vaan tiedoteta kuten ei Venäjällä yleensäkään tiedoteta vaikka ydinvoimala räjähtäisi. Kummasti on muutenkin vähentynyt tuo sanan sikainfluenssa käyttö ja varsinkin nyt kun siitä on löydetty vikaa(narkolepsia).
 

Yhteistyössä