Kun olin 14v, lähes 60v mies käytti minua hyväksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyväksikäytetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyväksikäytetty

Vieras
Tuli mieleen tuosta aikaisemmasta ketjusta.
Olin hevostallilla hoitajana ja meidän välille kehkeytyi suhde, jota kesti toista vuotta. Mies kohteli minua hyvin. Olin rakastunut. En tajunnut, että hommassa voisi olla jotain laitonta.

Nyt aikuisena asia on alkanut ahdistaa ja kuvottaa. Selvähän se on että mies käytti minua hyväkseen, menetin neitsyytenikin hänelle.
Kaikkea ei vain lapsi tajua... :(

Aika surullista. Itse olin jo 19 kun rupesin suhteeseen 34-vuotiaan kanssa. Olin myös rakastunut, mutta näin jälkeenpäin itse kolmekymppisenä kuvottaa koko kuvio. Mies oli naimisissa ja minä vasta pikkutyttö. Tai aikuinen, mikä ap ei ollut vielä vuosiin. Jos on yli kymmenen vuotta ikäeroa tuossa vaiheessa elämää, niin sairaita nuo miehet ovat olleet. Tai miksei naisetkin..

Mä olin 19-vuotiaana 29-vuotiaan kanssa ja näin jälkikäteen todellakin ällöttää koko juttu, vaikka ikäero oli "vain" 10 vuotta. Mutta olin ihan pikkutyttö ja todellakin olisi nekin kokemukset pitänyt tehdä jonkun ikäiseni kanssa eikä aikamiehen kanssa.

itte olin 19weenä 26vuotiaan kanssa,eikä se kuvottanut silloin eikä kuvota nytkään. Oli yksi parhaimmista panoistani,ja edelleen olemme väleissä (jutellaa mesessä sillon tällöin,ja useasti on ehotellu tapaamisia..). Ja kovasti tekis mieli;).

Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
itte olin 19weenä 26vuotiaan kanssa,eikä se kuvottanut silloin eikä kuvota nytkään. Oli yksi parhaimmista panoistani,ja edelleen olemme väleissä (jutellaa mesessä sillon tällöin,ja useasti on ehotellu tapaamisia..). Ja kovasti tekis mieli;).

VÄHÄN eri asia kuin 14 v ja 60 v !
Joskus voisi miettiä mitä vastailee ?

Mä olin 20v miehen alku, kun keski-ikäinen äijä pani mua perseeseen. No siitäpä sitten innostuin jakamaan pyllyä oikein tosissani. Eikä kaduta edelleenkään vaikka itse oon nyt keski-ikäinen äijä.

Yhteistyössä