kun oma mies ei kiihota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ullanlinna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ullanlinna

Vieras
parisuhteemme on ihan nurin, en tunne enää seksuaalista vetovoimaa mieheeni. Hän ei tätä tiedä mutta kai näkee kun torjun lähentely yritykset. meillä on ollut paljon riitoja ja erimielisyyksiä. olemme tällähetkellä vain isä ja äiti. ei tietoakaan kumppanuudesta. lähinnä ajatus yhteisestä ajasta tai illasta kauhistuttaa. eipä meillä olisikaan mahdollisuutta viettää aikaa kahdestaan.
molemmat ollaan puhuttu erosta jo pari vuotta. ei vaan saada aikaiseksi. tiedän että mies on kiinnostunut muista, mutta en tiedä onko ollut mitään. on tosi huono naisasioissa. itsekkin haaveilen muista miehesti, vaikka en sitä ääneen sanokkaan.
onko muita?

Sama se on ollut meillä jo vuosia, nyt ehkä laitetaan syksyllä asumuseropaperit vireille.. On vaan vaikeaa "etsiä" uutta miestä, kun olen paljon kotosalla. Joskus käyn kaupassa tai kirjastossa tms. Netin kauttakin olen kokeillut etsiä. En halua mennä ravintolaan itekseni, humalaiset ukot ei kiinnosta ! Haluaisin löytää uuden parisuhteen, mutta kukapa minut haluaisi, olen keski-ikäinen äiti.. No, ehkä ajan kanssa. Siihen asti pitää vaan tyytyä hiljaiseen rakkauselämään.

Riitely vie halut... Teidän kannattas järjestää kahdenkeskistä aikaa ja keksiä jotain kivaa yhteistä tekemistä. Ei parisuhde toimi hoitamatta. Montako lasta teillä on ja minkä ikäsiä? Mihin asioihin toisissanne rakastuitte? Jos koittasitte saada niitä kivoja puolia esille, niin ehkä tunteetkin lämpenis ja lähellä oleminen alkais tuntua kivalle... Sieltä ne halutkin varmaan sitten tulis takas. :)

Yhteistyössä