U
umpikujassako
Vieras
Olemme olleet yhdessä 7v, naimisissa 6v. Viimeiset 2v olen pohtinut omaa onnettomuuttani ja eroa. Vain lasten takia olen yrittänyt. Aina "katsellaan puoli vuotta eteenpäin". Olen järjettömän ahdistunut. Miehen läsnäolo ärsyttää. En tunne häntä kohtaa yhtään mitään. En vaan uskalla lähetä, jos sittenkin teen väärin. Teen väärin kun rikon lapsilta perheen. Miehessä ärsyttää sen käytös muita kohtaan, tosi epäkohtelias mm. omille vanhemmilleen, niin et mua hävettää. Ihan kun joku teini, miltei 40v mies. Mies ei näe mitään ongelmaa missään, paitsi mun päässä. Mua ärsyttää sen joka viikonloppuinen kaljan juominen. Mun mielestä lasten ei pidä katsella sellaista! Tämän kirjoitettuani tiedän jo mikä on vastaus, se on että "lähde", mutta mistä rohkeus? kuka sen vastauksen antaa, onko lähteminen oikein? Mieheltä kun kysyin, että mitä mieltä hän ylipäätään on suhteesta ja pitäisikö erota, hän sanoo "ihan sama". Yrittää toisinaan koskettaa, mutta mua raivostuttaa sekin. En halua että se koskee muhun jos sille on "ihansama" eikä kykene puhumaan mistään. Minä pelkään riitaa, jonka se tulee alottamaan lapsista jos/kun? lähden lasten kanssa. Mä olen hetkittäin niin varma ja toivoa täynnä ja hetkittäin niin epätoivon ja tuskan vallassa.