kun on asioita joihin ei vaan voi puuttua vaikka kovasti tekisi mieli.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sisko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sisko"

Vieras
:(
Tiedän että isoveljeni ( meillä on ikäeroa kymmenen vuotta eli huomattavasti vanhempi mutta läheinen ja rakas silti ) kohtelee vaimoaan toisinaan erittäin rumasti. Ei satuta mutta niin että vaimo joutuu häntä joskus pelkäämään. :( Tämä aina humalassa, ei ikinä selvinpäin. Kuinka toivonkaan että tuo tajuaisi mitä menettää jos ei rupea käyttäytymään. Mielestäni ei ole oikein huutaa ja syytellä vaimoaan niin että tätä pelottaa. Ei ole koskaan satuttanut eikä uhannut väkivallalla tms. mutta tiedän kyllä itsekin minkälainen hän on humalassa.
Meitä lapsia on 5 ja muissa ei ole kyllä tuota piirrettä, tiedä sitte mistä tämä toiseksi vanhin lapsista on sen perinyt :(

Tämä painaa minun sydäntäni ja tuntuu pahalta vaikka pitäisi vain olla miettimättä. Mutta herkkä kun olen niin...

Mulla samanlainen tilanne! En vaan voi tehdä mitään. Ymmärrän täysin! Omalla veljellä nykyisin uusi tyttöystävä, joka on nyt alkanut näyttää samanlaisen (huonon) kohtelun merkkejä kuin edellinen. Mutta en siis oikeasti tiedä, mitä heidän kotonaan tapahtuu..

Yhteistyössä