B
Bahamamama
Vieras
Ja kun on vain yhden mamman tulot niin sehän on pienimuotoinen taloudellinen katastrofi.
Auto on PAKKO ostaa. En tosin tarvitse velkarahaa kuin 4000 tai 5000. säästöistä loput.
Asuntoa lyhennän nyt 600:lla / kk
Nettotulot 1800+lapsilisä 146+elari 170
Yksi lapsi.
Asuntolainaa on onneksi enää vähän=20 000.
Mikä avuksi...vai vaihdanko auton vasta kun se totaalisesti hajoaa !
Auto on PAKKO ostaa. En tosin tarvitse velkarahaa kuin 4000 tai 5000. säästöistä loput.
Asuntoa lyhennän nyt 600:lla / kk
Nettotulot 1800+lapsilisä 146+elari 170
Yksi lapsi.
Asuntolainaa on onneksi enää vähän=20 000.
Mikä avuksi...vai vaihdanko auton vasta kun se totaalisesti hajoaa !