Kun on vaan lopussa, eikä jaksa enää. Miten sen voi kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Mun miehellä on jonkun asteinen alkoholiongelma.
Ja nyt mulla vaan tuli mitta täyteen, en vaan enää kestä. en jaksa edes ajatella, yritän vaan kestää tän päivän.
Oli jotenkin viiminen niitti, kun illalla taas mies petti lupauksensa.

Toki itsessänikin oli vikaa, kun kerroin suoraan, että enää en usko hänen lupauksiinsa, ettei jaksa edes kiinnostaa juoko vai ei, ja etten halua häntä synnytykseen mukaan, vaan haluan sinne ihmisen jolle olen tärkeämpi kuin alkoholi. Että rakkaudesta on turha puhua, kun repii samalla mua rikki teoillaan.

Tänään mies ei ole sanallakaan pahoitellut, ei mitään. Puhunut vain välttämättömimmät lapsiin liittyvät asiat. Niin hullunkurista kuin onkin, niin olisin kaivannut edes anteeksipyynnön yrittämistä, se olisi kertonut välittämisestä. En mä varmaan olis pystynyt nauttimaan sen seurasta, mutta vielä pahempaa on tuo välinpitämättömyys.

Nyt mies on töissä, ja vei lapset vanhemmilleen hoitoon, kun musta ei nyt ole lapsia vahtimaan.

MÄ VIHAAN ALKOHOLIA, SE SAIS MUN PUOLESTA KADOTA OLEMATTOMIIN TÄSTÄ MAAILMASTA!

Haluatko elää alkoholistin kanssa? Ilmeisesti et, joten tiedät mitkä ovat vaihtoehtosi: joko miehesi hakee apua tai sinä eroa. :hug:

Näinpä. Ja miehen pitää hakea sitä apua sen takia, että haluaa ITSE lopettaa, ei sen takia että vaimo tai joku muu haluaa hänen lopettavan. Tai toki voi senkin takia, mutta todennäköisesti se apu ei ole niin kauaskantoista.

en haluaisi eroakaan, kun ei tämä jokapäiväistä arkea haittaa. satunnaisesti silloin tällöin vaan romahduttaa luottamusta.

Rakkautta on puolin ja toisin, ja välillä epäilen vain, että minä valitan turhasta, ja olen liian nipottava.

Mutta ei tätä näinkään kestä.

Yhteistyössä