Kun palstalla kerran on miehiäkin niin mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissaihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kissaihminen

Vieras
olette mieltä siitä että mies humalassa kuristaa vaimoaan? Tätä jatkunut siis 12 vuotta mutta on onneksi harvoin humalassa. Onko se joku sellainen agressiivisuuden purku tapa?

No hyvä että muillakin etten ole ainoa jota tuolla tavalla kohdellaan. Luulin että vika olisi minussa mutta se onkin kai joku munat omistavien juttu :) Huomaan että se on eräänlaista omistushalua.

Alkuperäinen kirjoittaja Kissaihminen:
No hyvä että muillakin etten ole ainoa jota tuolla tavalla kohdellaan. Luulin että vika olisi minussa mutta se onkin kai joku munat omistavien juttu :) Huomaan että se on eräänlaista omistushalua.

Enemmänkin tappamisen halua.

No en minä sitä uskalla jättääkään.
Eikä se halua että kukaan saa tietää.

No sittenhän kaikki on hyvin... Ehkä se ei tapa sua, kun sillonhan kaikki sais tietää siitä. =) Tai sitten se tappaa, mutta heittää ruumiin vaikka jokeen.

siinä käy jokukerta niin että tuo ilman saannin säännöstely vie sulta iteltäs hengen.
sitte on myöhästä ihmetellä että mitä tekis :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

siinä käy jokukerta niin että tuo ilman saannin säännöstely vie sulta iteltäs hengen.
sitte on myöhästä ihmetellä että mitä tekis :attn:

Sitten sillä ei kai enää ole merkitystäkään miltä minusta tuntuu? :(
Kun en tiedä edes mikä siihen menee.

Entä te miehet? Onko teillä omistamisen halua naistanne kohtaan?

mustasukkasuus pieninä määrinä voi olla kivaakin, mutta ei toista omistaa voi, omistushalukin kuulostaa jo omituiselta.

ei mulla tosin ole sitä naistakaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No en ole mies, mutta kuristaminen on aika äärimmäistä väkivaltaa, ihme ettei samantien puukolla pistä. :|
Sinä se sitten tunget joka ketjuun. Meme muualle, kerrankin kysymys meille miehille.

No vastaa pälli, ap:lle, älä mulle. :headwall:

Yhteistyössä