Kun pelkää olevansa raskaana vaikka mahdollisuutta ei oikeesti ole.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Pelkään jostain syystä et olen raskaana, miehen kans käytetty kumia joten mahdollisuudet olemattomat.kp 32 menossa, edellinen kierto kesti 34pv ja sitä edellinen 40pv, eli kierto heittää aikalailla. Nyt rinnat taas turvonnu ja mahaan koskenut 3pv. joka kierrossa ei ole näitä oireita, miksi?

sama homma pelkään aina olevani raskaana jos vähänkään kierto heittää... meillä kumi käytössä ollu jo vuosia eikä ole sen kanssa mitään vahinkoja sattunut.. silti joka kerta hermostuttaa kun kuukautiset vähän myöhästyy..

niin mä kerkesin jo tehä raskaustestinkin toissapäivänä ku olin niin paniikis... negaahan se oli ja tänään alkoi kuukautiset... ja kaikki raskaus oireet kuvittelin toki itselleni..

[QUOTE="pep";23795463]niin mä kerkesin jo tehä raskaustestinkin toissapäivänä ku olin niin paniikis... negaahan se oli ja tänään alkoi kuukautiset... ja kaikki raskaus oireet kuvittelin toki itselleni..[/QUOTE]

no rintojen turpoamista ei tarvii ees kuvitella, liivit ei sovi kunnolla päälle. näitä oireita joissain kierroissa on mut toisinaan ei ole mitään oireita ollenkaan.

Yhteistyössä