kun pitää ihmisen olla liian kiltti... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tinja

Vieras
veli erosi ja nyt vuorottelevat exän kanssa lapsen hoitoa viikko ja viikko systeemillä. ero oli aika riitaisa ja usein tulee tilanteita, että kumpikaan ei voi yhtään joustaa. ja usein nää jutut koskee sitten just lapsen hoitamista. kun kummankin pitää olla just samaan aikaan töissä, tehdä remonttia, tapailla uutta puolisoehdokasta tai kaivaa vaikka nenää niin lasta sitten yritetään sysiä toiselle. ja kun ei kumpikaan jousta niin lapsi pitää sitten saada johonkin pois "jaloista", ettei kummankaan uusi elämä häiriinny. ja jostain kumman syystä minä olen ajatunut siihen tilanteeseen, että olen ihan aina se jota kysytään hoitajaksi. meillä on omatkin pienet lapset eikä me ikinä saada niitä kaikkia yhtäaikaa mihinkään hoitoon. en jaksais ihan aina kantaa huolta ja hoitaa vielä veljenkin lasta, kun exän pitää päästä ryyppäämään ja veljen ajamaan moottoripyörällä. :( mutta kun mä olen niin kiltti ja mua säälittää se lapsi, jota pallotellaan edes takaisin...

Voi sua...mutta TOSI IHANA oot kun jaksat välittää. Kyllä sun veljen ja ex-vaimon pitäis auttaa sua vastalahjaksi lastenhoidossa. Ottaisivat vaikka yhden lapsen hoitoon ja viet loput muualle. Yksi on kuitenkin helpompi saada hoitoon.

perkele mitä vanhempia. jos niitä lapsia tehdään niin niistä myös itse huolehditaan ja ajatella että kuitenkin on molemmilla vanhemmilla se jokatoinen viikko ihan omaa aikaa ja pitää silti viedä lasta hoitoon niin voi pyhä perse sentään. mä en edes pystyis oleen viikkoa erossa lapsistani, eikä muuten mieskään pystyis, sitten jos ero tulisi niin varmaan tarttis tehdä vaihtoja muutaman päivän välein tai asua ihan lähellä toisiamme että molemmat näkis lapsia päivittäin.

mulla alkaa tulla raja nyt vastaan. v*ttu kun olen tämmönen lapanen, etten saa sanottua että selvittäkää välinne ja hoitakaa lapsenne. tänään taas lupasin ottaa lapsen meille ens viikolla, kun sen oma hoitaja on lomalla ja pitäis muuten viedä varahoitoon jonnekin kauas. jos edes joskus sais noita omiakin mukuloita jonnekin, mutta kun niitä on kaikkien mielestä liian monta niin ei kukaan ota...

Yhteistyössä