V
"vieras"
Vieras
Onko kellään kokemusta siitä, että on eronnut hyvissä väleissä (ex)-puolisostaan? Uskoisin, että meillä ero on vääjäämättä edessä, sillä liittomme on hiipunut hyvin valjuksi suhteeksi, mutta silti ystävyyttä ja kunnioitusta toista kohtaan on olemassa. Tämä olisi ihanteellinen avioliiton tila, jos meillä olisi jotain kiintymystä, tunnetta, (seksiä) jne., mutta tällä hetkellä olemme kuin kämppiksiä. Ollaan nuoria, joten emme halua tuhlata elämäämme sellaiseen liittoon, josta ovat tunteet loppuneet.
Onko hyvissä väleissä eroaminen raastavampaa, kun toista ei voi "vihata"? Kun erolle ei periaatteessa ole mitään syytä?
Onko hyvissä väleissä eroaminen raastavampaa, kun toista ei voi "vihata"? Kun erolle ei periaatteessa ole mitään syytä?