[QUOTE="helmililja";28131535]joo ainoa vaihtoehtohan on erota! sehän se tervettä on... meinaatko että ap eroaa sitte joka suhteestaan,kunnes tajuaa että se on se tahto ku pitää yhdessä eikä aina se tunne.. ja että joka suhteessa tulee karikkoja,ongelmia. toki vo iaina paeta,mutta mikä järki[/QUOTE]
Kyllä minusta on tervettä osata päästää irti silloin, kun yhdessä oleminen on yksinkertaisesti molempien henkisen hyvinvoinnin haaskaamista. Ikävää, että ajattelet minun vain pakenevan. Sanoin jo tuolla aiemminkin, etten oleta parisuhteen olevan jatkuvasti pelkkää ihanaa päiväunta. Minun ja mieheni tilanteessa kyse ei kuitenkaan ole mistään väliaikaisesta suhteen huonoudesta, vaan siitä, että emme enää halua olla yhdessä sillä olemme liian erilaisia, liian erillään toisistamme jne. Olemme yrittäneet kaikki nämä vuodet hitsautua tiimiksi, jakaa elämäämme, olla niin kuin pariskunnat, mutta se ei vain tule onnistumaan. Emmekä halua tuhlata enää vuosia elämästämme yrittämiseen, kohta huomaamme olevamme keski-ikäisiä ja edelleen tässä tilanteessa: epätoivoisia, tyytymättömiä, lapsettomia, sitten ehkä jopa katkeria.