J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Etkö edes hermostunut? Mä olisin nostanut aika metakan.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja v:Etkö edes hermostunut? Mä olisin nostanut aika metakan.
Onpas sulla herkät hermot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Etkö edes hermostunut? Mä olisin nostanut aika metakan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:Tulee niin kotoisa olo. :heart: Oma-aloitteisuus tuossa iässä... siinä on sitä jotakin!
Meil on kerran jos toisenkin poika ite ottanut murot ja kulhon... sit on kaatanut viel maidon ja joskus sitä maitoa on ollut pöydälläkin... kuuluu vaan "hups, anteeks äiti se oli vahinko"... eipä siin vaihees ole voinut muuta kuin hymyillä.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Aivan :heart: meillä haetaan esim leipäpussi tai banaani omatoimisesti. Hiutaleita tms ei vielä oo kaadellu.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::heart:
Mulle tuli tuosta ihan mieleen, kun aikanaan imetin kuopusta sai esikoinen sillä aikaa päähänsä mennä jääkaapille. Oli sitten ottanut täyden ison paketin kanamunia ja hakkasi melkein kaikki muussiksi lattialle + sohvalle ennen kuin ehdin hätiin... Oli tooooosi kivaa siivota. Sen jälkeen en enää uskaltanut jättää esikoista hetkeksikään pois näkyvistä kun imetin.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:meillä on tuo taapero myös kerran seisonut keittiön tuolilla, ja heitellyt kananmunia paketista lattialle, ihana oli siivota![]()