Kun tänne keskustelupalstalle saa bannin (siis kun joku ip-osoite bannataan, eikä siltä koneelta pääse tänne)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vain"

Vieras
niin miten se banni annetaan? Annetaanko se niin, että kyseinen ip-osoite bannataan bannin anto hetkellä esim. viikoksi, vai onko tämän keskustelupalstan ylläpitäjillä joku lista, josta he näkevät bannissa olevat ip-osoitteet ja josta he näkevät, että "Tuo ip-osoite on ollut bannissa viikon, koska sieltä lähetettiin tuollainen viesti, joten eiköhän tuo banni jo riitä", minkä jälkeen ylläpitäjä poistaa bannin? Vai miten se systeemi toimii?

Siis aina kun sillä koneella yrittää päästä tänne Kaksplussan keskustelupalstoille, tulee teksti "ip-osoitteesi on bannattu", vaikka kyseiseltä koneelta ei ole edes kirjoitettu tänne keskustelupalstoille mitään.

Mulla on plazaan ja johonkin kauneussivustolle, vaikken koskaan ollut käynytkään. Ehkä jaettu ip? Olisko siellä samasta kyse? Eli ei se syypää aina ole vältisti ko koneen haltija...
Vaikee kuvitella että mun mies olisi jossain meikkisivuilla riehunu bannin itelleen. :laugh:

Mulla on kaksi kertaa tämän vuoden puolella ilmoitettu, että ip-osoite bannattu enkä ole päässyt sivulle. Vaikka en siis toisena kertana ollut ollut täällä mitään kirjoittelemassa. Enkä ekallakaan kertaa ollut mitään kirjoitelllut. Kestivät yhden päivän. Kummallista.

Joo lukeen pystyy kyllä bannissakin tätä palstaa ja vissiin yksityisviestejä lähetteleen, mutta kommentoimaan keskusteluihin ei pysty. Ja tais olla 2 eri bannia, nikki ja ip.

Yhteistyössä