Kun te haluatte että nainen kauheesti kärsii, kun on kerran seksiä harrastanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
haluatte että siihen sattuu fyysisesti PALJON abortit ja synnytykset.. "kärsiköön lutka, kun on jalkansa levittänyt plaaplaa!"

NIIN, miksi te ette koskaan ole vaatimassa kipua ja kärsimyksiä niille miehille, jotka sitä munaansa on uittaneet?
Eipä näy ketjuja, jossa joukolla oltaisiin menossa siittimiä viiltelemään, samalla kun nainen kärsii kipuja keskeytyksessä tai synnytyksessä.

:xmas: *pohdiskelee hulluja naisia*

Ja te, jotka saatte kiksejä toisten naisten kivuista ja tuskista, ette kai ITSE käytä minkäänlaisia puudutteita ja kivunlievityksiä koskaan missään, edes hammaslääkärissä????????!!!!! Jos käytätte, olette paskahousuja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
juu näin on. itse olen menossa tekemään aborttia perjantaina. ja ihan hyvillä mielin. en stressaa kenenkään mielipiteistä, ainakaan palstalaisten :D ja minulla on ehkäsy käytössä, laastarit.

No kerrankin joku järjen ääni tällä palstalla. Toisinaan tekee kyllä sairaan pahaa miten ihmiset voi olla ahdasmielisiä tai haluta toiselle ihmiselle niin silmittömästi pahaa ja kipua ja kaikkea. Ei voi ymmärtää.

• Tykkää
Reactions: emppu75
No sepä, kun kaksi täysivaltaista ihmistä harrastaa seksiä ja vahinko sattuu, moraalinen vastuu kaikesta on edelleen naisella. Mitäs levitit kinttusi, etkös tiedä ettei mikään ehkäisy ole täysin varma B) Kärsi nyt seuraukset.

Mitäh? Mistä ihmeestä nyt on kyse? :D
En mä halua mitään kipuja naisille. Haluan, että käytetään ehkäisyä ja tiedostetaan, että siitä huolimatta saattaa raskautua joskus.

Miehille, jotka ei halua huolehtia ehkäisystä, tai ottaa vastuuta, toivon vähän kipua, mutta jäänee toiveeksi, kun ei ole valtaa toteuttaa moista. Sellaset miehet, jotka painostaa naista aborttiin, ansaitsis oikein kuohinnan.

Sterilisaatiota susittelen holtittomille ja niille, jotka eivät missään tapauksessa tahdo enää jälkikasvua. Se on miehelle kätevämpi tehdä. Joten, kuten näet, en toivo naisille kipua, enkä ajattele, että aborttiasiassa olisi kyse mistään siveysvaatimuksista.

Se olisi huono, jos abortti olisi kokonaan laiton, kun sitten tehtäisiin niitä salassa ja se vasta sattuisi. Hyh.

Tosin nykymaailmassa ei ole enää niin paljon sellaisia standardeja naisille, jotka ennen pakottivat naisen aborttiin. ennen tehtiin abortteja siksi, ettei saanut lapsi olla äpärä. Nykyään ehkä enemmän siksi, ettei nyt jaksais vaan lisää lapsia.

+1

Kerrankin joku uskaltaa sanoa tämän ihan avoimesti omalla nimimerkillä. Tämä palsta on niin täynnä naisvihaa, että joskus ihan pahaa tekee. "Kyllä meillä on oikeus kontrolloida sun kehoa, lutka! Jos se olis meistä kiinni, kukaan ei harrastais seksiä ilman meidän lupaa! Ai siis miehet, eihän se niiden vika ole jos ehkäisy pettää, haleja vaan heille!"

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23878426:
Se olisi huono, jos abortti olisi kokonaan laiton, kun sitten tehtäisiin niitä salassa ja se vasta sattuisi. Hyh.

Tosin nykymaailmassa ei ole enää niin paljon sellaisia standardeja naisille, jotka ennen pakottivat naisen aborttiin. ennen tehtiin abortteja siksi, ettei saanut lapsi olla äpärä. Nykyään ehkä enemmän siksi, ettei nyt jaksais vaan lisää lapsia.

Jätetään se abortista tappeleminen sinne toiseen ketjuun.
Ihmettelen nyt tässä vaan niitä naisia, jotka vihaavat toisia naisia sydämensä pohjasta.

Jätetään se abortista tappeleminen sinne toiseen ketjuun.
Ihmettelen nyt tässä vaan niitä naisia, jotka vihaavat toisia naisia sydämensä pohjasta.

Ok. Mä en ainakaan vihaa. Oliko siinä keskustelussa sun mielestä ihan oikeasti naisia, jotka vihaisivat naisia?

Muulloin olen kyllä havainnut sitä täällä paljon, mutta en ole ajatellut sen liittyvän aborttiasiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23878576:
Ok. Mä en ainakaan vihaa. Oliko siinä keskustelussa sun mielestä ihan oikeasti naisia, jotka vihaisivat naisia?

Muulloin olen kyllä havainnut sitä täällä paljon, mutta en ole ajatellut sen liittyvän aborttiasiaan.

Olihan siellä sellasia, jotka toivoivat että naiseen sattuu paljon, kun se on "jalkansa ensin levittänyt". Itsekin ne samat on varmaan niin tehneet, jotkut jopa päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23878426:

no miks ihmeessä niitä lapsia sit pitäis tehdä jos ei niitä jaksa? en minä ainakaan tee yhtäkään tenavaa lisää tähän maailmaaan, en nyt enkä tulevaisuudessa. siksi teen abortin. KOSKA EN JAKSA ENÄÄN YHTÄKÄÄN KOLIIKKIHUUTOA TAI KORVAKIPUA. ja minulla ei ole miestä, olemme eronneet exän kanssa ja noista systeemeistä ei ole isäksi ;) mutta ehkäsystä olen huolehtinut.

onneksi minulla on siihen oikeus!

NIIN, miksi te ette koskaan ole vaatimassa kipua ja kärsimyksiä niille miehille, jotka sitä munaansa on uittaneet?

Lompakon kautta voi sentään tuottaa kipua, kauan ja tuntuvasti. Täällä kannustetaan vaatimaan ylisuuria elareita juuri tuolla perusteella, silloinkin kun uusi puoliso kuviossa eikä rahoille mitään hyötykäyttöä.

Tällöin elarit on vain korvaus synnytyskivusta ja yleinen rangaistus koko sukupuolelle.. miehet kuuluu kärsiä koska heillä hauskempi vehje ja helpompi elämä.

Lompakon kautta voi sentään tuottaa kipua, kauan ja tuntuvasti. Täällä kannustetaan vaatimaan ylisuuria elareita juuri tuolla perusteella, silloinkin kun uusi puoliso kuviossa eikä rahoille mitään hyötykäyttöä.

Tällöin elarit on vain korvaus synnytyskivusta ja yleinen rangaistus koko sukupuolelle.. miehet kuuluu kärsiä koska heillä hauskempi vehje ja helpompi elämä.

Teidän vehje ei ole hauskempi, ettehän te edes voi synnyttää elämää sisällänne.
Ja teidän elämä ei ole helpompi, ellei vaimo ole joku vähän tyhmä joka ei osaa pitää puoliaan. Todellakin elarit pitää maksaa!

No tottakai miehen kuuluu maksaa jos on lapsen laittanut alulle, ei se mikään kosto ole vaan tervettä järkeä. Joutuuhan se äitikin lastaan elättämään, miksei isä -HYVÄNEN AIKA.

Tää meni taas ihan ohi aiheen.

[QUOTE="Kenguru";23878650]En lukenut ketjua, mutta kuulostaa kyllä kauhealta jos joku sellaista toiselle toivoo. Huh.[/QUOTE]

Minäkään en lukenut noin tarkasti. Enkä taida mennä lukemaankaan. Ihan turhaa keskustella koko aiheesta, jos se menee tommoseen sairaaseen.

[QUOTE="Kenguru";23878650]En lukenut ketjua, mutta kuulostaa kyllä kauhealta jos joku sellaista toiselle toivoo. Huh.[/QUOTE]

Eikö kuulostakin.. Kiva jos tommosilla naisilla on tyttäriä itsellä.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeellistä:
juu näin on. itse olen menossa tekemään aborttia perjantaina. ja ihan hyvillä mielin. en stressaa kenenkään mielipiteistä, ainakaan palstalaisten :D ja minulla on ehkäsy käytössä, laastarit.

huh huh, enpä ole vielä törmänny ihmiseen joka oikein menee hyvillä mielin tekemään aborttia..

Palsta tarvitsee tykkää-napin lisäksi myös vastustan-napin.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeellistä:

sanopas tuo siellä niille henkilöille jotka sulle abortin joutuu tekemään, katotaan ootko vielä sen jälkeen hyvillä mielin idiootti.

[QUOTE="vieras";23878864]sanopas tuo siellä niille henkilöille jotka sulle abortin joutuu tekemään, katotaan ootko vielä sen jälkeen hyvillä mielin idiootti.[/QUOTE]

Nuo lääkärit ovat varmasti ammattinsa itse valinneet. Jos eivät sitä kestä, sopii hankkia uusia ura.

Yhteistyössä