Kun te haluatte että nainen kauheesti kärsii, kun on kerran seksiä harrastanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lompakon kautta voi sentään tuottaa kipua, kauan ja tuntuvasti. Täällä kannustetaan vaatimaan ylisuuria elareita juuri tuolla perusteella, silloinkin kun uusi puoliso kuviossa eikä rahoille mitään hyötykäyttöä.

Tällöin elarit on vain korvaus synnytyskivusta ja yleinen rangaistus koko sukupuolelle.. miehet kuuluu kärsiä koska heillä hauskempi vehje ja helpompi elämä.

Oletpa lystikäs :D
Elatusmaksuilla katetaan sen yhteisen lapsen elatus eikä ainakaan Suomessa käsittääkseni elatusmaksuja määrätä maksettavaksi yli vanhemman maksukyvyn.
Pitäisikö naisen uuden puolison hoitaa naisen jälkeläisen siittäneen miehen velvollisuus lapsen elatuksesta?

[QUOTE="vieras";23878864]sanopas tuo siellä niille henkilöille jotka sulle abortin joutuu tekemään, katotaan ootko vielä sen jälkeen hyvillä mielin idiootti.[/QUOTE]

No minä olen niitä työntekijöitä jotka sitä on toimittamassa. Paras tilanne aborttiin päädyttäessä on, kun potilas on sinut valintansa kanssa, eikä epäröi. Eli mielelläni tuon kuulen.
Ainakaan ei hoitohenkilökunta saa aiheuttaa potilaalle syyllisyyttä asian suhteen, se on ehdottoman väärin.

[QUOTE="vieras";23878981]No minä olen niitä työntekijöitä jotka sitä on toimittamassa. Paras tilanne aborttiin päädyttäessä on, kun potilas on sinut valintansa kanssa, eikä epäröi. Eli mielelläni tuon kuulen.
Ainakaan ei hoitohenkilökunta saa aiheuttaa potilaalle syyllisyyttä asian suhteen, se on ehdottoman väärin.[/QUOTE]

minulle on tehty kaksi kertaa kaavinta keskeytyneen keskenmenon takia, eli olin siis itse halunnut kovasti lasta jo monta vuotta.
kuitenkin minua kohdeltiin kuin olisin itse valinnut tämän abortin. en tiedä eikö työntekijät olleet vaivautuneet lukemaan papereitani mutta silloin olin niin poissa tolaltani etten pystynyt asiaa korjaamaan. voin vaan kuvitella millaista kohtelua abortin tekijät saa jossain paikoissa.
ja tiedän, on poikkeuksia.

[QUOTE="vieras";23878864]sanopas tuo siellä niille henkilöille jotka sulle abortin joutuu tekemään, katotaan ootko vielä sen jälkeen hyvillä mielin idiootti.[/QUOTE]

Kukas se idiootti on..

Voisimme miettiä MIKSI naiset ovat naisille susia.
Usein kuulee kun mies jää kiinni pettämisestä että se toinen nainen on huoralumppulutkalehmä joka vietteli varatun miehen. Miehet ovat niitä uhrilampaita joilla ei ole osaa eikä arpaa missään seksiin liittyvässä. Vika on aina naisessa.
Kärsiköön nainen abortit, synnytykset, hylkäämiset ja paskan puhumiset selän takana. Säälitään kimpassa niitä miehiä jotka ovat näiden munahaukkojen saaliiksi joutuneet.
Nainenhan on itse vastuussa suurimmista osista raiskauksiakin. Omaa syytä jos joi liikaa, käveli yksin tai luotti väärään mieheen. Omaa syytä jos oma mies yöllä pökkäs nukkuvaa b-rappuun. Oliko pakko viekottelevasti nukkua kyljellä.
Naiset on syntisiä lutkia ja miehet pyhimyksiä.

Täydellinen nainen ei joudu raiskatuksi, ei pukeudu provosoivasti, ei päädy aborttiin ( ennemmin nainen uhraa mielenterveytensä kun murhaa lapsensa )
Naista kunnioitetaan silloin kun hän hammasta purren nielee kaiken sen paskan mitä elämä kasvoille heittää.

Yhteistyössä