Kun te lähdette viihteelle niin tarjoatteko muille juomia?

Joskus, mutta yleensä olen silloin ihan vain yhden kaverin kanssa liikkeellä eikä tule niin kalliiksi.

Englannissa asuessa porukallamme oli tapana pistää baarissa jokainen yhteiseen 'kittyyn' 20 josta juomia ostettiin. Olin sen verran hitaampi kuin muut että huomasin sitten joka ikinen kerta maksavani muiden drinkkejä kun en pystynyt samassa tahdissa kumoamaan.

Mä en oo juonut melkeen puoleentoista vuoteen, mutta silloin kun vielä kävin baareissa niin en tarjonnut muille. Paitsi yhdelle miehen kaverille kun se on niin huvittava kännissä. :D

Silloin kun noin kerran vuodessa käyn baarissa ystävieni kanssa, niin en oikeestaan välitä paljonko menee. Eli ostetaan ristiin ja ei ole niin tarkkaa, vaikka joku tarjois yhden kierroksen ja toinen kolme. 100 euroa ei kyllä syömisineen ja takseineen riitä mitenkään. Ja rahat ei siis ole loppu, luotolla juhlimista ei harrasteta:)

Tuli tästä mieleen, et olisivatko työporukalla olleet ns. "palaveriss" kuitit jemmaan ja henkilökunnan virkistystoimintaan tai edustuskuluihin kirjanpidossa vähennyksenä..

Budjetti ei kestä ilman syytä- tarjoomista, muuten kyllä mielelläni maksaisin muidenkin. Mut jos on vaikka synttärit tai tehnyt jonkun palveluksen tms niin toki tarjoon. :)

No todella harvoin tarjoan, kun todella harvoin edes kunnolla ryyppään. Hörpin sitä omaa siideriä kaksi tuntia jos olen baarissa, kun mulle ei yleensä alkoholi oikein laske... Mutta siis kun tarjoan, kierrokset on lähes poikkeuksessa vastavuoroisia. Jos yksi tarjoaa, toinen tarjoaa seuraavan ihan pyytämättä...aina on drinkkejä ilmestynyt pöytään vähän liiankin kanssa, jos on innostunut jotkut shotit hakemaan kaikille. Uutena vuotena ainakin kävi näin ja sitten allekirjoittanut olikin ihan perseet ja halasi pönttöä. :( ;) Mutta siis oikeassa ole, kalliiksihan se tulee se tarjoaminen.

joo, tarjoan kyllä, useimmiten kyllä vaan yhdelle kaverille, koska en yleensä ole liikenteessä porukalla...no, nykyään tulee kyllä käytyä vaan 2-3 vuodessa baarissa. Viime kerta oli Englannissa ja tarjosin muutamalle paikalliselle, kun juhlin samalla synttäreitäni...

Yhteistyössä