Kerrotko mullekkin, niin saan nauraa.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Hehhee, vaikka tätä ei olisi huumoriksi tarkoitettukaan, niin olipa hauska juttu!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerrotko mullekkin, niin saan nauraa.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Hehhee, vaikka tätä ei olisi huumoriksi tarkoitettukaan, niin olipa hauska juttu!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Oletko sä kalat? Juttua tuli tuutin täydeltä ja...
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Oletko sä kalat? Juttua tuli tuutin täydeltä ja...
En oo. Valitettavasti vaaka.
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Oletko sä kalat? Juttua tuli tuutin täydeltä ja...
Samanlainen haahuilija sekin on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Oletko sä kalat? Juttua tuli tuutin täydeltä ja...
Samanlainen haahuilija sekin on![]()
Haahuilija olen, mutta miten se esiintyy?
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Haahuilija tosiaan olen, mutta periaate on se ettei yhtään yksilöä oteta rinnalle kärsimään haahuilusta. Ehkä saatanallinen lapsuus on opettanut, ettei yhtään (keskenkasvuista) yksilöä vedetä tähän kasvun selvittämiseen. Nykyinen yhteiskunta rohkasee kaikkeen oman mielihyvän valintoihin ja samalla voi tulla mieliteko omaan vauvaan. Vaikka tosielämä onkin aivan toista..
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Reino Nordin? Tää oli puhdas vuodatus yksin asuvan lapsettoman akateemisen 32-vuotiaan ja alkoholisti duunarivanhempien ainoan lapsen asumismuodon 39neliötätupakeittiöjamakkariviissataajakymppipäälle puolesta. Ei jaksa tehdä 8-tuntia päivässä matikan läksyjä sairaanhoitajan palkalla 250 yliopisto-opintoviikon jälkeen kommentoimatta palstan "meillä on kakssataaneliöö ja reimatekit, mut kävin panemassa naapurin miestä". Ei saatana voi olla niin kevyttä elämää näillä painoaan kasvattavilla, minua nuoremmilla äideillä..