Kun tekee mieli seksiä koko ajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana todellakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana todellakin

Vieras
Mua ei ole seksi kiinnostanut pariin vuoteen juuri ollenkaan, nyt sitten miehen kanssa alettiin päivisin "härnätä" toisiamme ja halailla enemmän ym. No, ei tarvii miehen puutteessa olla, mua nimittäin haluttaa lähes koko ajan. Voisin harrastaa seksiä vaikka kuinka monta kertaa päivässä. Mies jo totes et paikat alkaa olla hellänä. mites tän halun saa välillä pois päältä, harrastanut jo omaa kivaa kolmesti tänään eikä sekään auttanut. Haluttomuudesta seksiriippuvaiseksi. miten muut, kenellään samaa "ongelmaa" ?

Huomasin saman akassani, kun halailin sitä ja kehuin monesti päivässä niin meni viikko, ja akka oli ihan kuumana koko ajan, seksiä vaati koko ajan ja sitähän oli. Kesti muutamia kuukausia niin lopettelin sen halailun ja kehumisen, vähentyi seksikin ja nyt on hyvä tahti. Näin se on vaan helppo naisia koijata. :)

[QUOTE="A p";25759248]No... ei nyt pelkästään. mutta musta olis jotenkin tasapuolista et mieskin sais jotain. jos mä saan jotain ja mies ei mitään niin tuntuu jotenkin epäreilulta.[/QUOTE]

Niin no... tarkoittaako seksilelujen hyödyntäminen mielestäsi automaattisesti sitä, ettei mies saa mitään?

mulla aina ollut seksihalut nollassa. Kuopuksen syntymän jälkeen kuitenkin tapahtui jotain ja kerran päivässä on seksiä saatava. Aina ollaan toisiamme miehen kanssa kuitenkin kosketeltu paljon. Nykyään saan toooodella voimakkaita orgasmeja ja olen tosi estoton!

=)

Yhteistyössä