Kun tikanpoika kipitti makkariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tositapaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tositapaus

Vieras
Tämä ei ole mikään supereroottinen fantasia, vaan esimerkki arkisesta ei niin hyvästä seksisähläilystä ja siitä mitä tapahtuu, kun mies ei innostu. Saa nauraa ihan luvan kanssa. :)

Minun piti käydä suihkussa ja hieman levätä ennen illan työpaikan bileitä. Kotona asti en olisi ehtinyt kunnolla käymään, koska matka oli niin pitkä ja aikaa alle pari tuntia.

Sovin erään työpaikan vieressä asuvan kaverin kanssa, että käyn hänen luona. Sitten eräs naispuolinen tuttu kyseli kuulumisia ja ohjelmastani kuultuaan hän pyysi luokseen suihkuun ja lepäämään. Yritin hieman kierrellä ja kaarrella, jotta ei tarvitsisi kuunnella kaverini vihjailuja asiasta ja selitellä hänelle.

Menin sitten naisen luokse, koska hän kertoi lähtevänsä illaksi asioille ja saisin siis rauhassa nukkua (olin väsynyt).

Kävin sitten juhlapäivänä hänen suihkussa ja menin hänen parivuoteeseen lepäämään. Nainen oli tekemässä lähtöä, mutta soitti sitten puhelun eikä lähtenytkään vaan meni vessaan alapesulle.

Hän tuli makkariin ja keimailevalla äänellä sanoi:
- Housut pois!

Mä olin ihan ihmeissäni enkä ottanut mitään housuja. Innostuin kyllä vähän ja sanoin, että:
- Saat kyllä ite ottaa.

Hän veti peittoa sivuun ja repi alushousuni alemmas. Nostin hieman lantiota, jotta homma onnistuisi paremmin. Siinä hän sitten katseli velttoa vehjettäni ja kiersi sängyn toiselle puolelle. Sieltä hän kysyi:
- Milloin sä olet viimeksi nähnyt mun tissit?

En muistaakseni vastannut mitään ja silloin tuo nainen riisui paitansa ja rintaliivinsä. Isot rinnat valahtiva esille. Tummat nännit tapittiva, tulipahan tuokin nähtyä livenä. Näky ei kuitenkaan minua hirveästi lämmittänyt ja palelin ilman peittoa. Vedinkin peiton päälle ja sitten tuo nainen tuli pelkät pikkarit jalassa viereeni.

Nainen tunnusteli minua ja alkoi sitten runkkaamaan puolilöysää vehjettäni. Yritin hieman auttaa häntä tunnustelemalla hänen rintoja. Sitten siirsin käteni hänen jalkoväliin pikkarien päälle ja varovaisesti aloittaen sain hänet huohottamaan raskaasti. Itse en kyllä tullut ja jotain saatuaan nainen lopetti ja lepäsi iloisena.

Minulla ei ollut edes kondomia mukana (!) ja kaiken lisäksi naikkosella oli menkat ja side jalkojen välissä mikä ei varmasti parantanut tuntumaa! Aivan kuin fiilistä olisi nostanut se, että hän raotti hieman veristä sidettään todistaakseen, ettei puhunut palturia.

Edes nukkuminen onnitunut hänen luona. Se jos mikä harmitti. No tulipahan suihkussa käytyä.

Nainen oli melko nuori ja kieltämättä hyvin kaunis aasiatar, mutta en vain jaksanut innostua, kun olin orientoitunut lepäämiseen ja pieniin päiväuniin. Kaiken huipuksi kaveri piikitteli minua homoksi ja oli käärmeissään käyttämättä jätetystä tilaisuudesta, kun kuuli tapahtuneesta.

Jos pitää listata huonoimmat seksikokemukseni niin tuossa varmasti yksi kärkitapaus. Varmasti nousee naisenkin lyhyellä listalla korkealle.

ole koskaan seisonut kun mun päälleni käydään. Se on psykofyysinen kokemus eikä mikään eläinleikki. Ihmisen erottaa eläimestä ajatus, tunne ja järki. Noin toimivat aasit. Kai sinulle sitten pari pojoa on annettava jutusta.

Niin ei miehelläkään aina tee mieli vierasta jos seksi elämä on kunnossa. joku puutteessa kärvistelevä peräkammarin poika olis varmaan ollut ihan töpinöissä.