kun tilaatte netistä kotiin tavaraa (krääsää ja tarpeellista-ei vaatteita)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
anttila ja ellos ovat parhaimmat mun mielestä, meinasin unohtaa laittaa ton että miksi nuo? jotenkin on vaan halpoja varsinkin anttilassa mutta on elloksellakin jotain halpaa, ite sieltä tilasin keväällä stereot kun oltiin muutettu tähän eikä maksaneet kuin 156 euroa postikuluineen

Anttilasta ainakin tulee tosi nopsaa paketit, mulla on aina menny max. 3 päivää tilauksen tekemisestä :) Ja on tietty ihan edullistakin tavaraa.

Jotexilta taas kestää ihan sikakauan, vaikka sielä ihania juttuja onkin.

Hobbarista kans tilaan jonkin verran kun löytyy jotain edullista, ihan tyytyväinen oon ollut palveluun vaikka sielä taitaakin nyt olla jotain laskutushäikkää..

Ellokselta/josefssonilta/catalogista (viimeisimmässä kannattaa käydä usein katsomassa, sieltä teen monesti hyviä löytöjä!) kans tilaan aika paljon vaatteita.

pähkään tässä et mistä tilais ku jossain muualla on sellasia hyviä puolia mitä toisessa ei oo jne... :whistle: lähinnä tekis mieli nyt kaikkee mattoo ja krääsää tilata kotiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
pähkään tässä et mistä tilais ku jossain muualla on sellasia hyviä puolia mitä toisessa ei oo jne... :whistle: lähinnä tekis mieli nyt kaikkee mattoo ja krääsää tilata kotiin :D

mulla on sama tauti kun sulla! :D haluisin jotain piristystä kotiin ja on kyllä jo tietty visiokin mutta rikas tässä ei olla joten edullista krääsää piristykseksi etsin minäkin

Yhteistyössä