Kun tukea ei saa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä minä vielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllä minä vielä

Vieras
ei mieheltä,ei kaverilta ei mistään...

Urakkana olis -30kg,aluksi nyt se 15 ja sitten siitä eteenpäin..

Olen tätä projektia nyt työstänyt itse,yksin..Kukaan ei tajua että mua oikeesti ottaa päähän se paino jota jaloillani kannan.
Ihmiset joille olen sanonut että se todellinen laihka alkaa ensi kuun eka pv,nyt olen ns. hakupäällä sitä motivaatiota.Kaikki sanoo miksi sä nyt,eihän sun tarvii,naisessa pitää olla jotain mistä kiinni ottaa..Jokunen on saattanut jopa suoraan mollata:millähän säkin sen teet...

Joten yksinkertaisuudessaan:mistä te paljon laihduttaneet/laihduttajat saatte sen tuen?

mulla motivoi entisestään se ku kaikkijotka tiesi ett olen herkkulakossa aina tulivat nenän eteen mussuttaan ja kyseleen "eikö tekis yhtään mieli?" totesin siihen että eipä tee mussuttakaa te vaan teissä se näkyy...en miekään saanu keltään kunnon tukea ja silti sain 10kg painoa pois!! kyllä sieki oonnistut!! :hug:

Jos muut ovat noi mulkkuja eivätkä ymmärrä sun haluavan laihduttaa, niin jätä heidän kommentit omaan arvoonsa. Kun sitä tukea tarvitsee, niin on tyhmää ja ihmeellistä, että sitä ei saa ihmisiltä joilta sitä olettaisi saavan. Laihduttajia/keventäjiä/kunnonnostattajia on paljon, vertaistukea saa varmasti ihan keskustelupalstoiltakin ja varmaan sun kotipaikkakunnaltakin löytyy joitakin?

Pääasia, että itse tiedät haluavasi laihtua, pidä siitä kiinni ja tee niin. Saavat muut sitten lisää ihmetyksen aihetta

Yhteistyössä