Kun tuntuu, että on omalle miehelle vain panopuu. Häntä ei muutoin kiinnosta tehdä mun kanssa mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ututut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ututut

Vieras
Töistä kun tulee niin istahtaa tietokoneelle ja kuulokkeet päässä 12 saakka yöllä, sitten saattaa tulla vierelleni ja HETI hieromassa pilluani tms. Usein kyllä tiedostaa, että pelaa liikaa ja lopettaa ja tulee vierelleni, mutta hetken päästä taas on koneella. Aivan sama onko kotona vai ei, siis minusta tuntuu siltä ettei se vaikuta minuun mitenkään että on kotona tai töissä- sama lopputulos (olen yksin)

Tai jos valitan että olen kipeä enkä saa kunnolla henkeä, niin silti sängyssä maatessamme yrittää seksiin houkutella :O aivan käsittämätöntä- ei sillä hetkellä ole kyllä seksi ihan ekana mielessäni. Muitakin vastaavia tilanteita.

Tuntuu että haluaa minusta vain seksiä, ei kiinnosta tulla pelkästään halailemaan sohvalle viereeni, vaan seksi on se mikä on ekana mielessä. Ei tajua, että siitä tulee minulle vain haluttomuutta. Ymmärrän kyllä että mies on mies ja seksiä tekee mieli 24/7, mutta silti

Eikä auta sanoa asiasta, koska ottaa nokkiinsa. Kokeiltu on kyllä

Tilanne kärjistyy sitten, kun teillä on lapsia ja olet lapsiin ja töihin sidottu 24/7 ja mies vaan pelaa vapaa-ajat ja naukuu sitä seksiä, jota sun ei tee hänen kanssaan enää mieli, koska hän on huono puoliso.

Vapauta itsesi ajoissa peliaddiktista omaan napaan tuijottelijasta.

Muistan itse valittaneeni exälle samasta asiasta, tietokoneella istumisesta (seksiähän meillä ei enää ollutkaan), nii exä yritti olla minulle mieliksi ja osti langattoman nettiyhteyden minua varten olohuoneeseen -Noin kulta, nyt sinäkin pääset nettiin.
Jepjep
Ja heippa vaan

Yhteistyössä