kun työnantaja hakee myyjää liikkeeseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Ja yhtenä toivomuksena on alan koulutus, niin mitä sillä haetaan?

siis riittääkö että osaa tehdä tilitykset, tilaukset, käyttää kassaa ja osaa palvella ihmisiä?

kun ei tuota koulutusta nyt satu olemaan, mut noita kaikkia muita asioita olen muissa työtehtävissä (keittiö ja siivousalalla) tehnyt :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Varmaan kaupallisen alan koulutusta haetaan.

Näin luulen minäkin.
Toisaalta jos hakisin itse työntekijää, niin arvostaisin kokemusta ehkä vielä enemmänkin. Jospa siinä on taka-ajatuksena jotain muutakin kun myyjäntyötä siinä sivussa...
Vaikee sanoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Varmaan kaupallisen alan koulutusta haetaan.

Näin luulen minäkin.
Toisaalta jos hakisin itse työntekijää, niin arvostaisin kokemusta ehkä vielä enemmänkin. Jospa siinä on taka-ajatuksena jotain muutakin kun myyjäntyötä siinä sivussa...
Vaikee sanoo.

kattelin vaan taas noita työpaikkoja, ja tää kyseinen olis sellainen "tarvittaessa töihin kutsuttava" eli ei välttämättä edes olis töitä koko viikolla, et ei nyt varmaan mitään isompia tehtäviä siinä kuitenkaan olis :xmas:

No, jätän sinne hakemuksen laittamatta :D

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
varmaan hakevat kauppiksen väh. käynyttä.. tosin musta työkokemuksen kautta saatu tieto/ taito on tärkeempää. myyjän ammattia ajatellen.. (ettei joku kerkee saivarteleen)

Uskon, että kauppista lyhempi myynnin ammattitutkintokin riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
ja tarvittaessa töihin kutsuttava voi olla myös kerran kuussa töihin kutsuttava tai harvemmin..

juu, mut mulle kelpaa mikä vaan, parempi et jonnekkin pääsis, ettei tartte työkkärin listoille mennä..

olen toki muihinkin paikkoihin laittanut hakemuksia, enkä tuon varaan olis jäänytkään,näyttää vaan kaikki hommat olevan osa-aikaisia nykyään..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
ja tarvittaessa töihin kutsuttava voi olla myös kerran kuussa töihin kutsuttava tai harvemmin..

juu, mut mulle kelpaa mikä vaan, parempi et jonnekkin pääsis, ettei tartte työkkärin listoille mennä..

olen toki muihinkin paikkoihin laittanut hakemuksia, enkä tuon varaan olis jäänytkään,näyttää vaan kaikki hommat olevan osa-aikaisia nykyään..

joo osa-aikaisia ne suurimmaksi osaksi on.. meilläki töissä kaikilla on paitsi mp:llä ja op:lla on osa-aikaset ja 25h/vkos soppari.. Tunteja on kyl aina melkien se 30+/vkos

kannattaa aina yrittää vaatia se väh. 90h/3vkoo tai 75h/3vkoo

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

joo osa-aikaisia ne suurimmaksi osaksi on.. meilläki töissä kaikilla on paitsi mp:llä ja op:lla on osa-aikaset ja 25h/vkos soppari.. Tunteja on kyl aina melkien se 30+/vkos

kannattaa aina yrittää vaatia se väh. 90h/3vkoo tai 75h/3vkoo

tommonen määrä olis jo ihan jees, mut täällä kun on esim siivoojien paikkoja, noin 8h viikossa, tai 1,5tuntia päivässä kuutena päivänä viikossa :headwall:

mulla on nytkin haussa sekä keittiö et kaupanalan töitä, ehkä joku natsais, vaikka pienemmälläkin tuntimäärällä, mut kyllä nyt minimissään se 25 viikossa pitäis olla..

Yhteistyössä