kun vaan itkettää ja kaikki yksinkertasetkin asiat tuntuu niin hiton vaikeilta ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin

Vieras
ei uskalla enää iloita asioista kun pelkää et sit tulee kilokaupalla paskaa niskaan jos erehtyy iloitsemaan, tuntuu että koko maailma on vastaan, mikään ei voi sujua tasaisesti edes kahta päivää vaan jatkuvasti tulee jotain takapakkeja tai epäonnea.
onko tää ihan normaalia??!!!!
mä en osaa enkä uskalla iloita enää mistään kun siitä ei seuraa mitään muuta kun pahaa ja mitään en uskalla enää toivoa kun en kuitenkaan mitään saavuta.
itkettää, väsyttää, oon pahalla päällä, työmotivaatio rakastamaani työtä kohtaan täys nolla, tekis kokoajan mieli vetää pää täyteen, tympii ja masentaa.
kaikki vaatii suuria ponnisteluja.

ja tämän kaiken kerroin lääkärille itku kurkussa ja tuomio: ei sua mikään vaivaa, lepää nyt huominen ja sit sorvin ääreen, hyvää jatkoa.

tein on beckin testin ja tässä tulos:

Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 46 sekuntia. Testipistemääräsi on 23.

Testin suorittaneet ovat saaneet keskimäärin 20 pistettä.

Jos pisteiden yhteismääräksi tulee 17 tai enemmän, lääkärin puheille menoa suositellaan. Masennus luokitellaan lieväksi, keskivaikeaksi tai vaikeaksi. Yli 30 pistettä viittaa jo vaikeaan masennustilaan, jolloin on viimeistään ehdottomasti syytä hakeutua hoitoon.

Käytit testin tekemiseen 1 minuutin 39 sekuntia. Testipistemääräsi on 47.

Testin suorittaneet ovat saaneet keskimäärin 20 pistettä.

Jos pisteiden yhteismääräksi tulee 17 tai enemmän, lääkärin puheille menoa suositellaan. Masennus luokitellaan lieväksi, keskivaikeaksi tai vaikeaksi. Yli 30 pistettä viittaa jo vaikeaan masennustilaan, jolloin on viimeistään ehdottomasti syytä hakeutua hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22078299:
Onko sulla pieniä lapsia?
Oletko fyysisesti väsynyt?
Syötkö terveellisesti / liikutko?
Onko jatkunut kauan?

5v poika
olen fyysisesti väsynyt, tai ei mun pitäis olla, mut voisin nukkua koko ajan.
syön normaalisti / terveellisesti ja liikun olosuhteiden pakosta koirien kanssa 1-4h päivässä.
jatkunut enemmän ja vähemmän jo jonkunaikaa, välillä helpottaa ja välillä taas tipahtaa..

Yhteistyössä