Kuningasidea. Helsinki kaupunki pistää asunnottomat moniongelmaiset YHTEEN ASUNTOLOIHIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KRIISIALUE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KRIISIALUE

Vieras
Kuningasidea. Helsinki kaupunki pistää asunnottomat moniongelmaiset- jotkut myös vaiN asunnottomia- kaikki siis asuntoloihin- joissa tällöin ogelmakenttä vain pahenee....

Vähimmäisvaatimus olisi että asuntoloissa edes olisi jokaiselle oma huone- jolloin olisi edes pieni mahdolisuus yrittää luoda jotain omaa elämää ja saada omaa rauhaa, säilyttää omaa omaisuuttaan ,jne- mutta nyt pääasiassa on huoneissa 2 tai enm,män asukkaita.

Myöskin tavoite ja heti toteutettava olisi että asuntoja tehtäisiin jokaiselle- vaihtoehtoja tällaisen olisi monia- mutta virkamiehet ei taida olla varsiaisesti niitä yhteiskunann luovimpia ja pätevimpiä asuntotuotantoa ja sen vaiihtoehtoja luomaan- ja asian on useamman tahon asai: asuntovirasto, sos.virasto, jne-

esim. asunto-mahdollisuuksia on konttiasunnot, vintti, kellaritila-, työmaakopiiasunnot, asuntoautot, veneasunnot, jne. jne.

HELPOIN TAPA POISTAA ASUNNOTTMUUS HETI- OLISI TEHDÄ VAPAAKSI JA VEROVAPAAKSI ALIVUOKRALAISEN OTTO VUOKRA-ASUNTOIHIN- SUURI MÄÄRÄ ON NIITÄ JOTKA VOISIVAT OTTAA VUOKRALAISEN, MUTTA EIVÄT PYSTY . KOSKA JOUTUISVAT ITSE ONGELMIIN KO. ASIOIDEN TAKIA.

Asuntola ei ole asunto- ja asuntolat on tarkoitettu väliaikaisiksi ratkaisuksi akuuttiin asunnottomuuteen- mutta fasisti-Helsinki on thenyt asuntoloista ratkaisun asuntopulaan. Asuntoja ei ola rakentamassakaan. Asuntolat ovat syrjäytettyjen suomalaisten reservaatteja.
 
Sijoituspaikkana Kallio, Töölö vai Käpylä?
 
Tekeekö Jussi tästä aloitteen valtuustossa?

Se olisikin ensimmäinen 12 valtuustovuoden jälkeen :)
Loppuisiko huono maahanmuutto, jos aloite tehtäisiin? Loppuisiko huono maahanmuutto, jos aloite tehtäisiin ja vielä hyväksyttäisiin?

Joku on oikeasti niin tyhmä, että kuvittelee tuollaisilla aloitteilla olevan jotain merkitystä. Mistäkö tiedän? Koska sellaisia tehdään samalle veronmaksajien rahoja tuhlaten. Tässä Helsinki oli pelastamassa maailmaa ydinaseilta:

 
Ei mutta persut luulivat, että se loppuu kuin seinään kuntavaaleilla ja hallituksen piti kaatua :)
Kukaan persu ei varmasti ole luullut, että maahanmuutto loppuisi kuin seinään kuntavaaleilla. Hallituksen kaatuminen olisi ollut ihan realistinen skenaario mikäli Keskusta olisi saanut murskatappion. Nyt näin ei käynyt, niin jatketaan eteenpäin tältä pohjalta.

Ja miten tuo nyt liittyy mitenkään sinun fetissiisi Halla-ahon valtuustoaloitteista? Vai oliko tuo tapasi myöntää, että väärässä olit ja pilkkasi meni ohi maalin?
 

Yhteistyössä