Kunn 14 v tytölläsi on kaveri tai kavereita kylässä tai yökylässä, mitä ne tekevät ja miten käyttäytyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Noi enimmäkseen nuhjuttavat tytön huoneessa, kuuntelevat musiikkia ja ovat facebookissa, laittavat toistensa hiuksia tai sitten katsovat leffoja jos haetaan niille niitä, tai on tallennuksessa. Niitä ne katsovat olkkarissa. Pitävät kamalaa meteliä, paljon pahempaa kuin pojat :) Sekä laittavat välillä kasvonaamioita ja koko kylppäri on kaaoksen vallassa.
Mulla on tyttöä vuoden nuorempi poika, täytyy sanoa että sen kavereitten kanssa on paljon helpompaa koska ne ovat paljon hiljaisempia, eivätkä säntäile ympäri taloa :D Pelaavat pojan huoneessa tietsikkapelejä, ja menevät välillä ulos pelaamaan jääkiekkoa tai futista jos on kesä.
Koska mä ajan ne sinne, tytötkin ajan välillä pois tietokoneelta.
Tytöt lähtevät sitten ulkoiluttamaan koiraa ja vetelehtivät siellä ehkä 10 minuuttia. Sitten tulevat takaisin.

No mun 15 v tyttö ei ole tuollainen ollut edes 14 v. Ei kiinnosta meikkaamiset vieläkään. Kavereiden kanssa ovat koneella, kattelevat telkkaa jne, eivät ole mitenkään kovaäänisiä. Eiköhän tuo käyttäytyminen oli ihan lapsi kohtaista.

Uusimmat

Yhteistyössä