En kuvittele että opiskelijana tartteis saada parempaa hoitoa, vaan meidän kaikkien tulisi saada samaa palvelua!
Veikkaan että naisten tutkiminen tulee halvemmaksi kuin syöpä hoidot yms.En käsitä mitä teitä ihmisiä vaivaa.Kertokaa ihmeessä miten te säästätte 250e/kk tuloilla?Pikavippiäkö tartteis hakee?
Olen asunut Saksassa ja siellä saa valita mihin lääkäriin menee.Maksaa sen 10e käynti.Jopa virossa on erikseen naistenklinikat, ei siellä rupee yksikään yleislääkäri tutkimaan sun alapäätä.Ei yleislääkäri osaa ihan kaikkeen vastata kun ei ole opiskellut jotain tiettyä asiaa.Eihän muuten olisi erikoislääkäreitä jos kerran yleislääkäri tietää kaiken!
Miksi pitäisi alkaa oireilemaan ennen kuin menee lääkärille?
Miksi minun pitäisi maksaa joku 100e siitä samasta lääkäristä joka toimii myös kunnallisella puolella?
"Kunnallisissa joukkotarkastuskokeissa ei yksityisen sektorin tapaan arvioida potilaan hormonitasapainoa tai lieviä tulehduslöydöksiä"Tässä vähän tietoa kunnallisista seulonnoista.
En polta enkä juo alkoholia.En käsitä miksi kaikki kuvittelevat että jokainen opiskelija ryyppää ja polttaa?Tietenkin jos vanhemmilta saa lisää rahaa.
Teidän verorahoja kyllä käytetään vääriin paikkoihin.Joten jos teidän mielestä tuhlaan teidän verorahoja siihen että pääsen tutkimukseen ni mistä te kuvittelette että isot pomot saa palkkansa?
Yksityisellä gynekologilla kaikki saavat saman palvelun.
Missä kunnassa on palkattu erikosilääkäri eli gynekologi kaikkien käyttöön? Haluan tuon tiedon, kiitos.
Tämä maa on Suomi ei Saksa.
Ei muuten Saksassakaan saa ainakaan aikuiset ihmiset enää kovin paljon "yhteiskunnan ilmaispalveluita" vaan niitä on vähennetty todella paljon.
Joukkotarkastukset ovat aivan oma lukunsa myös meillä eli niihin kutsutaan muutaman vuoden välein. Ei minua kylläkään ole kutsuttu, en muista koska viimeksi. En niihin kyllä menekään sillä omalääkäri (gynekologi) on se johon on hoitosuhde.
Minä en halua ksutantaa jonkun laiskan opiskelijan kustannuksia kun se elää miten elää....
mene töihin ja ansitse rahaa, silloin voit maksaa omat kulusi itse!
Sinuun pistetyt rahat menevät ihan hukkaan, vaikutat varsinaisleta luuserilta (vasemmistolainen).
Jos opiskelet, eikä silloin ole terveydenhuoltoa sieltä?
kellään ei ole tässä maassa ilmaisia erikoislääkärin palveluita. Kuka sulle sellaista potaskaa on syöttänyt, kerro?
Työskentelen yliopsitosairaalassa, Suomen suurimmassa, aj tiedän kyllä näisät asioista. Ei Viroa voi verrata Suomeen millään tapaa. Jos siellä kaikki maksetaan sulle, mene sinne, täällä ei noita p....eja kaivata!