Kunnes löydän itseni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todella epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Paet kotoa pois jos et voi olla sen miehen kanssa? pitää olla koko aika koko päivä menossa kunhan vain olet toisten ihmisten seurassa.Oleskelotko ikinä kämpässäsi yksin?"

En pakene kotoa pois, mutta ei siellä kyllä ole miehenikään, sillä kuten sanoin hän kotiutuu töistä yleensä vasta klo 20-21...joskus paljon myöhemminkin. Kyllä minä tykkään olla yksinkin rauhassa tekemättä mitään erkoista. Menoja on kausittain enemmän, nyt on taas enemmän. Menoista osa liittyy töihin (maanantai ja tämä ilta) eikä niitä voi oikein jättää pois, jos meinaa töitänsä tehdä. Liikunnan harrastamisesta en voi tinkiä, sillä sen jälkeen olen ihan tukossa kropastani töiden takia. Ja ystäviäkin on kiva nähdä. Mutta kyllä sellaisiakin viikkoja löytyy, jolloin iltoja on vapaana. Silloinkaan miestäni ei juuri kotona näy.

"Et näytä onnelliselta kanssani. Et ylipäätään näytä onnelliselta elämässäsi. Näyttää siltä, että et ole löytänyt itseäsi. "

Ei kukaan tuollaista noin vain sano,ei ilman hyvää syytä.
Olette jo kaksi vuotta yhdessä kait mies sut jo tuntee,siis ei se ilman hyvää syytä tuollaista sano. jokin taitaa mättää miehen mielestä elämäsi suhteen.

Saattaa olla, että teillä on tavallaan pieni "koston kierre". Eli miehesi toivoisi, että olet kotona, mutta kun olet, niin hänpä on töissä, koska "et ollut silloin kotona kun minä olin". Tuo ei välttämättä ole edes tiedostettu.

Ihminen toimii välillä niin hassusti.

Onkohan tällä palstalla ketään aidosti haastavaa ylemmän tason työtä tekevää naista muuta kuin minä? Jotenkin tästä ketjusta paistaa läpi, että te ette oikein tiedä mitä se on kun työ vaatii tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kovaa työtä tekevä nainen:
Onkohan tällä palstalla ketään aidosti haastavaa ylemmän tason työtä tekevää naista muuta kuin minä? Jotenkin tästä ketjusta paistaa läpi, että te ette oikein tiedä mitä se on kun työ vaatii tekemistä.

Vattu sä mitään oikeasta työstä tiedä kun on keskellä työpäivää aikaa lueskella näitä palstoja.

Olemme korkeasti koulutettuja molemmat. Miehen työ on todella sitovaa ja vaatii paljon, ajallisesti ja henkisesti. Minulla työ on enemmän virka-aikaan sidoksissa, mutta luonteeltaan myös henkisesti sitovaa, luovempaa, kuluttavaakin, jos ei vastapainoksi ole muita asioita. Siksi ehdin täälläkin kirjoitella välillä. :)

En ole havittelemassa kenenkään rahoja. Meillä on molemmilla omat rahamme ja niin tulee olemaankin. Avioehto tehdään ehdottomasti ja kulut jaetaan suhteessa tuloihin. Tässä olemme erittäin tarkkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Todella epätietoinen:
Olemme korkeasti koulutettuja molemmat. Miehen työ on todella sitovaa ja vaatii paljon, ajallisesti ja henkisesti. Minulla työ on enemmän virka-aikaan sidoksissa, mutta luonteeltaan myös henkisesti sitovaa, luovempaa, kuluttavaakin, jos ei vastapainoksi ole muita asioita. Siksi ehdin täälläkin kirjoitella välillä. :)

Onpas siulla kiireitä työ/harrastuksia ja noita menoja ....ihan iltaan saakka.
No koska siivoaat kämppäs sitten? ei taida löytyä aikaa? taitaa olla ihan huusholli ;)))

Yhteistyössä