KUNTOPYÖRÄ vai CROSSTRAINER? kumpi tehokkaampi, kumpi hiljaisempi jne? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
oon kysyny tätä aiemminkin, mutta en nyt löytäny sitä ku toi haku vaan lataalataalataa..

mutta kumman sinä hankkisit ja miksi, kumpi sinulla on ja millaisia kokemuksia löytyy?

CROSSTRAINER vai KUNTOPYÖRÄ ? =) =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Plällällää! en kumpaakaan. Laittaisin ne rahat kössiin :p

kössiin? siis squashiin? ei oo mahiksia tässä tuppukylässä..

Toisaalta kuntolaite vois olla kiva, ei tarttis varta vasten lähteä minnekään. Mutta jaksaako sitä värkkiä käyttää vielä kolmenkin vuoden kuluttua?

Meidän äiti osti joskus kuntopyörän. Jaksoi käyttää sitä varmaan kaks viikkoa. Siihen jäi, myi sitten naapurille :D:D

mä jaksoin kyllä edellisen kuntopyörän polkee rikki :D
eli itsestäni tiedän sen, et ei mielenkiinto heti loppuis, mut pohdin et turvaudunko tuttuun kuntopyörään vai koklaisko crosstraineria..

mitä eroa niillä on? siis mitä alueita crosstrainerilla saa treenattua? =)

Kumpi on hiljaisempi? Mulla on vanha, hieman risa kuntopyörä joka pitää kauheeta meteliä. Esim. telkkaa ei voi kattoo samalla kun ei kuule äänestä mitään ellei töllö huuda täysillä.

Eli kaipaisin hiljaista laitetta, niin saisi töllöä katsellessa treenata. :D

Crosstrainer löytyy meiltäki, tosin varastossa tällä hetkellä:) Pitäis varmaa nostaa esille tohon olohuonetta rumentaan jos tulis joskus tehtyäki. Hiljanen on ainaki meillä tuo, pieni natina kuuluu ku tekee mut ei muuten..tehokas tuntuu olevan:)
Ja nuihin eroihin, et kuntopyörällä istutaa ja poljetaa, mut crosstrainerissa seistään ja niinku juostaan, mut huomattavasti pehmeemmin ku matolla tai ulkona. se rulla pyörii juostessa ja saa vastuksen säätää sit ite. voi käyttää käsille niitä "keppejä" mut voi myös juosta ilman niiden käyttöä, ei vaan tuu sitä käsitreeniä siinä.

Yhteistyössä