Kuntosalijäsenyys ja sen irtisanominen - onko tämä oikein??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ewewe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ewewe

Vieras
Liityinpä tuossa viittä vaille vuosi sitten paikallisen kuntosalin jäseneksi, 12kk määräaikaisella sopimuksella. Sopimuksessa sanotaan:

"Jäsenyys kestää 12kk, tämän jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana yhden kalenterikuukauden irtisanomisajalla. "

Mulla päättyy siis vuoden määräaikainen sopimus 20.2. Soitin salille tänään kertoakseni että en halua jatkaa sopimusta tuon 20. päivän jälkeen, ja mulle ilmoitettiin että mulla on sopimuksessani kuukauden irtisanomisaika...? Olenko mä ainut joka näkee tuossa jotain outoa?

Itselläni oli sama homma tammikuussa. Olisi pitänyt irtisanoa jo reilusti joulukuun puolella. Kortitkin yritti saada takaisin heti, kun irtisanouduin jäsenyydestä eli kuukausi olisi jäänyt käyttämättä. Minäkin pidin automaattisena sitä, että saan irtisanottua, kun 12kk tulee täyteen :/

21.2. On ensimmäinen päivä kun voit irtisanoa, sitä ennen sopimus on määräaikainen, ja se kuukauden irtisanomisaika aloitetaan laskemaan siitä. Ihan normaali käytäntö.

lukeehan se tässä mitä kirjoitit:

"Jäsenyys kestää 12kk, TÄMÄN JÄLKEEN sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana yhden kalenterikuukauden irtisanomisajalla. "

Eli kun jäsenyys on kestänyt 20.pv 12kk, sen jälkeen se on irtisanottavissa kuukauden irtisanomisajalla.

[QUOTE="tarmari";28051230]lukeehan se tässä mitä kirjoitit:

"Jäsenyys kestää 12kk, TÄMÄN JÄLKEEN sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana yhden kalenterikuukauden irtisanomisajalla. "

Eli kun jäsenyys on kestänyt 20.pv 12kk, sen jälkeen se on irtisanottavissa kuukauden irtisanomisajalla.[/QUOTE]

No voihan perkele... No en tosiaankaan tullut ajatelleeksi että sopimus on irtisanottavissa vasta 12kk jälkeen. Mun ajatukseni oli siis se, että jos mä hyvissä ajoin ilmoitan että haluan sopimuksen loppuvan määräaikaan, se ei ikinä mene "toistaiseksi voimassa olevan" puolelle. (Jos tuosta nyt mitään selvää sai)

:(

No voihan perkele... No en tosiaankaan tullut ajatelleeksi että sopimus on irtisanottavissa vasta 12kk jälkeen. Mun ajatukseni oli siis se, että jos mä hyvissä ajoin ilmoitan että haluan sopimuksen loppuvan määräaikaan, se ei ikinä mene "toistaiseksi voimassa olevan" puolelle. (Jos tuosta nyt mitään selvää sai)

:(

kaunis ajatus mutta ei tosiaan toimi noin :D

Yhteistyössä