Kuntosalit Vantaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itä-Vantaalla. Olis tarkotus alkaa käydä jumpissa yms jossaki kivalla salilla, ei mitään hajua mistään kuntosaleista tai muusta joten oisko kellää kokemusta esim Hiekkaharjun foreveriltä? Paljon maksaa, mitä kuuluu hintaan, onko lapsiparkkia? Minkälaisia jumppia on jne? Myös muita salei saa ehdottaa. :)

Suosittelen MITÄ Tahansa muuta salia mutta älä ystävä kallis tee minkäänlaista sopimusta tikkurilan (tai minkään muun) finnbodyn kanssa. Kerran kun sovit heille sopimuksen joudut olemaan haudassa ennen kuin pääset eroon.. minä muutin väliaikaisesti irlantiin eikä finnbodyn mielestä se ollut riittävä syy sopimuksen lopettamiseen..

[QUOTE="vieras";22924461]Suosittelen MITÄ Tahansa muuta salia mutta älä ystävä kallis tee minkäänlaista sopimusta tikkurilan (tai minkään muun) finnbodyn kanssa. Kerran kun sovit heille sopimuksen joudut olemaan haudassa ennen kuin pääset eroon.. minä muutin väliaikaisesti irlantiin eikä finnbodyn mielestä se ollut riittävä syy sopimuksen lopettamiseen..[/QUOTE]

Finnbody ei kuulunut oikein edes mietintä listalla, tuollaisia samanlaisia kokemuksia olen tuttavapiiristä kuullut :(

Yhteistyössä