Kuolemaa ei ole olemassa, me olemme kuolemattomia tietoisuuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsän henki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä uskon vasta kun näen. Jos kuoleman jälkeen ei oo mitään niin en oo menettäny mitään. Mutta jos sielä onkin niin onpahan henk koht ainaki hommat kunnossa senkin varalta :D

Anteeksi viilaukseni, mutta tarkoitatko kuolemattomalla ikuista vai ainoastaan sellaista, joka elää jonkin verran myös kehon ulkopuolella? Jälkimmäiseen voisin sopivalla länsituulella uskoakin, mutta ensimmäinen vaatii kannanottoa siihen, miten sieluteoria sitten suhtautuu maailmankaikkeuden alkuun ja loppuun. Vaikka loppu olisi ikuista laajenemista, en minä ainakaan haluaisi sitä loputtomasti katsella.

Kuoleman jälkeen on ikuisuus, senkin voi täällä ajassa miettiä valmiiksi ja tehdä valinta...
haluatko iankaikkiseen iloon&rauhaan ja vapauteen vaiko itkuun&kipuun ja tuskaan?

Taivas on totta (Jeesuksen luona) sekä helvetti (pirun asuinsija).

En oikein usko tuohon. Asiaan hieman liittyeen hienona sattumana, näin viime yönä unta että olin (epä)kuollut, silti olin kehossani ja eikä tuntunut paljoakaan erilaiselta. En tosin millään muistanut mihin olin kuollut ja uni muistutti hieman toimintaelokuvia.

Useat rajakokemukset ovat oiva todiste kuolemna jälkeisestä elämästä :) mutta turha murehtia tai panikoida kyllä kaikki me ollaan turvassa tietoisuudessa :) Eliitin julmista suunitelmista huolimatta :)

Yhteistyössä