Kuolemanhalu ja syömishäiriö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjallaollaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjallaollaan

Vieras
Yritän syödä kaiken aikaa hyvin, mutta silti välillä tulee kausia jolloin syöminen ei yksinkertaisesti onnistu oikein. Niinä aikoina kuten tänään haluaisin vaan oikeasti kuolla pois. Olis paljon helpompaa. Niin suuri ahdistus tulee ruoasta.

Tänään oli totaalinen pohjakosketus ja nyt tekis vaan mieli itkeä täysillä, raivota, heitellä huonekaluja ja kuolla pois.

Aamu alkoi munakkaalla. Hetken kuluttua söin tyhjäksi 220g Omarpussin. Sen jälkeen meni 2 kanapihvia. Tämän jälkeen olikin jo aika tyhjentää 330g geishapakkaus, jonka jälkeen söin 2 leipää, sen jälkeen 300g Budapest suklaakohvehteja. Vähän keksiä lisäksi. Suklaavanukas. 2 leipää lisää. Pizza.

Siinä tän päivän syömiset ja ei ole yhtään täysi olo, mutta sisällä puristaa, miksei ihminen voi osata syödä oikein. Antakaa mun nukkua pois. Ei tähän koskaan tuu mikään auttamaan. Tuun olemaan aina sairas.

Mulla on myös tolleen. On terveelisempiä jaksoja ja sitten vähän huonompia jaksoja, jollloin syön epäterveellisemmin.
Mutta ei stressaa yhtään, kunhan ei itseään muodottomaksi päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joka päivä on yhtä taistelua ruoan kanssa. Tätä on jatkunu jo vuodesta 2002-2003.
Eikö tähän oikeesti pysty ikinä saamaan mitään apua.

:hug:

Syömishäiriöstä voi parantua. Tää on nyt klisee ja kuulostaa tosi pöllölle, mutta kaikki lähtee siitä että pystyy olemaan itselleen armollinen.

Oon aiemmin käynyt psykologilla , mutta viimeksi kävin siellä 2006. Vaikka kerroin aina miten syömiset sujuu niin ei kai se sitten silloin vielä ollut niin vakavaa kun psykologi ei tehnyt mitään...eikä ohjannut mihinkään hoitoon eika auttanut syömisasiaan mitenkään. Mutta mä olen väsynyt tähän eikä kukaan auta.

se on paha kun ruoka on vihollinen. kaikki ajatukset pyörii ruoassa ja illalla sekä yöllä miettii mitä huomenna syö tai miten ei syö.
eipä toista oikein voi neuvoo. itse 16vuotiaana menin terveydenhoitajalle puhumaan,mutta eipä se juuri auttanut.
jossainvaiheessa sitten vain se ruoan ajattelu jäi pois,mutta aika ylläri että palasi tuossa viimeraskauden alkuvaiheella erittäin kovana.
ja jatkuu edelleen. laihduin ja oon normaalipainoinen nyt. kuitenkin jokapäivä on aikamoista tappelua itsensäkanssa ettei sorru siihen entiseen elämäntyyliin. enää en oksenna,mutta tunnustan että oon jopa mennyt kaksi kertaa vessaan ja laittanu sormet kurkkuun,kuitenkin perääntyny.
tästä sairaudesta oon puhunu monesti lääkäreille ja neuvolassa terkkarille. 9 vuoteen kukaan ei ole tosissaan ottanut.
enpä oo aatellu nytkään siitä puhua ja koitan vaan jaksaa syödä normaalisti ja olla sortumatta ahmimiselle.
ja koitan olla mässäämättä yhtään koska se ei jää yhteenkertaan. hyvin tää on pysynyt aisoissa,mutta eihän sitä koskaan tiedä. varsinkaan kun toi peili on niin ankara,en nää ollenkaan että oisin laihtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
se on paha kun ruoka on vihollinen. kaikki ajatukset pyörii ruoassa ja illalla sekä yöllä miettii mitä huomenna syö tai miten ei syö.

ja koitan olla mässäämättä yhtään koska se ei jää yhteenkertaan. hyvin tää on pysynyt aisoissa,mutta eihän sitä koskaan tiedä. varsinkaan kun toi peili on niin ankara,en nää ollenkaan että oisin laihtunut.

Samat sanat, täysin :(

Minullakin on jatkuva sota käynnissä tuon ruoan kanssa. En todellakaan ole mikään kaunis ja laiha, ja olen kuullut siitä muiltakin koko ikäni ajan, joten lopetin oikean ruoan syönnin. Syöminen vähentyy koko ajan, syön ehkä yhden omenan tai leivän päivässä, sillä minusta vain kerta kaikkiaan tuntuu pahalta syödä. Tämä kuitenkin johtaa ahmimiskohtauksiin ja herkkujen mättämiseen. En ehkä syö oikeata ruokaa, mutta sen sijaan vedän aivan liikaa herkkuja :(
Koko ajan on paha olo ja kamala nälkä, tämä on kauheaa:(
Joten sanonpahan vaan omasta puolestani, älkää lopettako syömistä, se ei hyödytä mitään :( Paha mieli vaan tulee >.<