Se joka ei hyväksy kuolemanrangaistusta voi lukea uusimman alibin jutun lapsensa tappaneesta hirviöstä!!! (muok. en siis itsekkään kannata kuolemanrangaitusta, mutta tässä tilanteessa sai jopa minut miettimään kenellä oikeus elää...)Miten joku ihminen (tuskin on ihminen) voi olla noin julma, miten?!?!?!!??!!? :headwall: :headwall: |O |O :headwall: :headwall: :'( :'(
Mä en vaan käsitä miten tommosten annetaan elää!! Miten?!?!
Miten joku asianajaja voi puolustaa tuollaista hirviötä!!??
Jos olisin asianajaja, lopettaisin mieluummin työt, kun puolustaisin tuollaista!!
Paskiainen!!!
Jos minulla ei olisi lapsia, hankkiutuisin hoitoon samaiseen laitokseen missä tuota lehmää tutkitaan ja antaisin hänen tuntea miltä tuntuu, kun kuristetaan vyöllä tai hirtetään leikkipuhelimen johdolla kattoon!!
Nyt mä oon oikeesti niin surullinen ja vihainen, miks mä luin tuon jutun, miks!!
Mä en vaan käsitä miten tommosten annetaan elää!! Miten?!?!
Miten joku asianajaja voi puolustaa tuollaista hirviötä!!??
Jos olisin asianajaja, lopettaisin mieluummin työt, kun puolustaisin tuollaista!!
Paskiainen!!!
Jos minulla ei olisi lapsia, hankkiutuisin hoitoon samaiseen laitokseen missä tuota lehmää tutkitaan ja antaisin hänen tuntea miltä tuntuu, kun kuristetaan vyöllä tai hirtetään leikkipuhelimen johdolla kattoon!!
Nyt mä oon oikeesti niin surullinen ja vihainen, miks mä luin tuon jutun, miks!!