KUOLEN HÄPEÄSTÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullunainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullunainen

Vieras
mun on pakko kertoo tää nyt.... olin viime viikolla työhaastattelussa ja lopuksi kun kättelin haastattelijaa niin pierasin ihan helvetin kovaäänisesti ja sitten viel melkee juoksin ulos sielt!!! Mä en kestä kun hävettää niin paljon ja katoin tänään sähköpostin et ne haluaa viel haastella mua... en kehtaa enää mennä sinne kun nolasin itteni niin pahasti, mutta työ kuitenkin kiinnostais.. en ees tiiä miks ne kutsu mut sinne, haluuks ne vaan nauraa viel mulle vai? mitä teen? onko joku nolannu ittensä yhtä pahasti?

ei niillä oo aikaa kutsua sua vaan pierujes takia.
eiköhän ne kiinnostuneet työntekijästä.

Ellet sitten ollut haastattelussa johonki ilmavaivalääkemainokseen :)

Ne varmasti ajatteli, että onpas muijalla pokkaa. Sellainen nainen varmasti selviytyy tilanteesta kuin tilanteesta. Mene uuteen haastatteluun rempsakalla tyylillä, niin saavat vahvistuksen uskoonsa ja palkkaaavat sinut.

Jos joku mainitsee töräytyksestä, niin tokaiset siihen, että pitäähän sitä heti uudet reviirit merkitä omakseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut palkkaisitteko te teijän firmaan jonkun töräyttelijän? :(

Vaikea uskoa, että kukaan suomalaisista työssäkäyvistä ei pieraisisi koskaan.

Mutta en palkkaisi ihmistä, joka ei pääse tuollaisesta ylitse. Unohda se ja jatka eteenpäin. Ei tuo ole vatvomisen aihe oikeasti.

HAHHAHHAHAH :D En voi lopettaa nauramista.

Vaikka tuskinpa naurattais jos omalle kohdalle olis käyny noin.

Tsemppiä ap. Mene sinne ja jos niillä on jotain naurun aihetta niin tee sama uudestaan :D Töräytä oikeen kunnolla!!

Yhteistyössä