Tässä tulee vuodatusta burnoutista ja ymmärtämättömästä ukosta... Jos joku jaksaa lukee niin VAU!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HELP!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos on oma terveys huonolla tolalla ja pelko lapsista ei siinä kohtaa kannattaisi murehtia muiden ajatuksia. jotain sun pitää kuitenkin tehdä et saat sen ukkos heräämään... mut mäluulen et toi et viet ne sinne kaverin työ ei taas auta sua ittees ollenkaan, kun tuntisit vaan syyllisyyttä siitä... nyt vaan sinne osastolle mars :)

ja lupa levätä. kun pääset siitä ajatuksesta että sinun on pakko jaksaa. niin voi olla että sen jälkeen menen vähän huonompaan kuntoon. niin kävi minulla kun annoin itselle luvan olla heikko. mutta sitten kun olet jonku aikaa levähtäny niin elämä on helponpaa. käy osastolla ennenkuin teet lapsillesi jotain peruuttamatonta. en halua pelotella. kun annat itsellesi aikaa toipua niin jaksat paremmin sitten arkeakin.

ajattelee? vaan sinun terveys ja siinä sivussa lasten terveys on nyt pääasia. vie lapset kaverille ja lähde osastolle. jos sä ap pelkäät sitä että teet jotain itsellesi tai lapsillesi. silloin on kiireesti mentävä osastohoitoon. eikä aatella mitä muut ajattelee.

Niin, tosta toisen naisen mahdollisuudesta, en usko että on. Tää leiri on ainakin ihan oikee ja mies on siellä, niillä on siellä urheilusuoritus jota pystyy kuvin ja tulosseurantapalvelulla seuraamaan netistä ja siellä se näkyy olevan. Tosin voihan sillä olla joku muija siellä kaverina... heh.
Ton harrastuksensa tiimoilta sillä on joku naispuolinen tuttava, kuulemma hyvä kaveri, ja ovat samassa työpaikassakin. Tän naisen suhteen mies käyttäytyi sitten aika epäilyttävästi, salasi asioita jne., ja jäi kiinni. Sinänsä asia oli viaton, mutta se herätti epäilyjä, ettei siitä voinut suoraan kertoa. Ja kuulemma juuri siksi ei kertonut etten alkaisi turhaan epäillä mitään... Tosi loogista. Tota juttua on myös puitu kahdestamme sekä siellä pariterapiassa, ja mies vakuutti ettei oo mitään, sanoo myös rakastavansa mua yli kaiken, osoittaa hellyyttä mua kohtaan, haluaa rakastella (mulla tosin sattuneista syistä tuota intoa ei juurikaan ole ja seksistäkin on tullut vaan yksi stressinaihe lisää!!!) ja sanojen tasolla toisinaan ymmärtääkin mun tilannettani kun näistä on puhuttu... Mutta sinne käytännön tasolle se ymmärrys ei sitten ulotukaan... Ymmärsiköhän kukaan...
En pidä kovin todennäköisenä tota toisen naisen mahdollisuutta, mutten aivan poissuljettunakaan. Ja hassuinta kaikessa on, että ajatus siitä että sillä olis joku muu, ei tuota edes juurikaan tuskaa... Onko mun omatkin tunteet jo kylmenny niin sitä kohtaan vai oonko vaan jotenkin niin turtunut kaikesta etten jaksa tuntea mitään...?

Tulosta/näytä tämä keskustelu miehellesi. Anna lukea rauhassa ja kysy sen jälkeen mitä ajatuksia se hänessä herättää ja mitkä ovat hänen ehdotuksensa jatkon suhteen, koska sinä olet nyt aivan loppu, etkä jaksa enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
:hug: Saanko kysyä et mitä sun mies harrastaa kun kerta jatkuvasti aikaa käyttää siihen? Oisko sulla jotain sukulaista tai ystävää joka voisi tulla nyt loppuviikonlopuksi auttamaan lasten kanssa ja pitämään sulle seuraa?

Kamppailulajeja, juoksua, kuntosalia, melontaa... Noin ensin alkuun.

En taida kehdata vaivata ystäviäni tänne pyytämällä... Parhaista kamuistani yhdellä on pieni vauva itsellään, toinen on matkoilla ja kolmas oli lupautunut auttamaan siskonsa muutossa... Pari muuta olisi vielä keitä vois kysyä, mutta en vaan kehtaa, haastavia perhetilanteita monilla itselläänkin ja viikonloput oikeastaan ainoat hetket jolloin saavat olla koko perheellä koolla. Joten en kehtaa häiritä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulosta/näytä tämä keskustelu miehellesi. Anna lukea rauhassa ja kysy sen jälkeen mitä ajatuksia se hänessä herättää ja mitkä ovat hänen ehdotuksensa jatkon suhteen, koska sinä olet nyt aivan loppu, etkä jaksa enää.

Saatanpa kokeilla...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Mun mies ei reagoinu noihin pelkkiin eropapereihin. Ne piti täytää ja viedä käräjäoikeuteen ja nyt oon maksanukki sen ekan vaiheen.. eivieläkään näytä kunnolla tajuavan että muutos on ihan oikeasti tultava tai sitten maksan sen toisenkin vaiheen, kun on harkinta aika ohi.

Paljonko se muuten maksaa?

79? ja se kakkosvaihekkin maksaa saman verran.

Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen lämpimästi:
Nyt on tullut aika erota viidennestä lapsestasi! Muuta kahden nuorimman kanssa muualle ja jatka elämääsi.

Niin... kun olis voimia sellaseen elämänmuutokseen. Ja on noi teinitkin vielä... Tai ei ne nyt niin isojakaan viel oo, 10- ja 13-vuotiaat, mutta mukavasti murrosiän merkkejä on ilmassa jo tolla kymppivuotiaallakin... :( Eli mistä asunto viidelle muuttajalle kohtuullisen läheltä työpaikkaani, koska autoa en sairauteni takia saa ajaa... :( No joo, olishan nää varmaan järjestettävissä olevia asioita, kun jaksais tarttua niihin. Sekin tässä ihmetyttää, oon aina ollut tosi aikaansaava ihminen, et kun joku asia on pitänyt hoitaa niin oon ottanut ja hoitanut asian suitsait ja sillä selvä, nyt oon muuttunut tällaseksi saamattomaksi jahkailijaksi joka ei jaksa tarttua mihinkään... :(

Sellaista se on olla sairas, mutta siihen saa hoitoa kun hakee, ei tuo tila ole lopullinen! Sain diagnoosin toukokuussa, ja elämä on ylä ja alamäkeä, ja miehestä ei tunnu apua juuri olevan.
Mutta kunhan saan itseni kuntoon, niin sitten mietin uudelleen koko perhekuviota..

Yhteistyössä