K
kaipaus
Vieras
Mies ja taapero nukkuu. Haluaisin toisen lapsen mies ei. Tätäkö elämä on? muuten hyvää vain 1 lapsi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaipaus:Mies ja taapero nukkuu. Haluaisin toisen lapsen mies ei. Tätäkö elämä on? muuten hyvää vain 1 lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja kaipaus:Mies ja taapero nukkuu. Haluaisin toisen lapsen mies ei. Tätäkö elämä on? muuten hyvää vain 1 lapsi.
Ja taas turhaa kitinää, kun mikään ei riitä, vaikka kaikki on hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja kaipaus:Mies ja taapero nukkuu. Haluaisin toisen lapsen mies ei. Tätäkö elämä on? muuten hyvää vain 1 lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja kaipaus:Saatas me vielä, mut mies ei halua.
Kah, niin näyttää olevan. :xmas: Eikös hää ollut vastikään raskaanakin kun mies ei suostu käyttämään ehkäisyä vaikka kumpikaan ei halua lasta. Varsinkaan ap. Mitenhän sen raskauden kävi. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Ammattivalittajakin liikkeellä juhannuksen kunniaksi :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja yksin:Mä luulen ettet tiedä mitä on todella olla yksinäinen, sillä mä olen ollut jo vuosia niin yksinäinen ja syrjäytynyt että joudun käyttää lääkitystä kestääkseni sen, kukaan ei koskaan kysy mitä mulle kuuluu