Kuolen yksinäisyyteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaipaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kaipaus:
Mies ja taapero nukkuu. Haluaisin toisen lapsen mies ei. Tätäkö elämä on? muuten hyvää vain 1 lapsi.

Ja taas turhaa kitinää, kun mikään ei riitä, vaikka kaikki on hyvin.

Peesi!! Opetelkaa ihmiset olemaan onnellisia siitä mitä teillä on.

Alkuperäinen kirjoittaja kaipaus:
Mies ja taapero nukkuu. Haluaisin toisen lapsen mies ei. Tätäkö elämä on? muuten hyvää vain 1 lapsi.

Mien se toinen lapsi vaikuttaisi yksinäisyyteesi.

Sitten kaksi lasta nukkuisi ja mies kuorsaisi ja sinä nököttäisit itseksesi.

Mä luulen ettet tiedä mitä on todella olla yksinäinen, sillä mä olen ollut jo vuosia niin yksinäinen ja syrjäytynyt että joudun käyttää lääkitystä kestääkseni sen, kukaan ei koskaan kysy mitä mulle kuuluu

musta se paras lääke yksinäisyyteen on suhde omaan mieheen, joka on myös paras ystäväni. Lapset ovat ihana asia myös, mutta eivät toimi lääkkeenä yksinäisyteen, vaan tuovat lisäiloa ja väriä elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Ammattivalittajakin liikkeellä juhannuksen kunniaksi :kieh:
Kah, niin näyttää olevan. :xmas: Eikös hää ollut vastikään raskaanakin kun mies ei suostu käyttämään ehkäisyä vaikka kumpikaan ei halua lasta. Varsinkaan ap. Mitenhän sen raskauden kävi. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja yksin:
Mä luulen ettet tiedä mitä on todella olla yksinäinen, sillä mä olen ollut jo vuosia niin yksinäinen ja syrjäytynyt että joudun käyttää lääkitystä kestääkseni sen, kukaan ei koskaan kysy mitä mulle kuuluu

:hug: Kauhea tilanne sulla. Mutta yksinäisyys on aika subjektiivinen asia ja se, että sulla on vielä pahemmin ei tarkoita etteikö ap:kin vois olla yksinäinen. Mullakin tuli jossain vaiheessa esikoisen ollessa vuoden tai pari sellanen vahva tunne, että meidän perheestä puuttuu vielä joku. Varsinkin ruokapöydässä tuli tunne, että yksi tuoli oli tyhjä. En tiedä, onko ap:llä samanlaista, mutta varsinainen yksinäisyys ei hoidu sillä että hankkii lapsia, päinvastoin voi tuntua entistä tyhjemmältä, jos huomaa ettei se auttanutkaan. Kannattaa miettiä mistä se tunne oikeasti johtuu.

Yhteistyössä