kuopiolaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saga7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaupungintalon takana mut siellä ei kuulemma oo kummempia..
sekä petosella mut täällä no en viitti sanoo ees mimmonen on..

mut vähän tyhjää täynnä(alejen takia) toki voi löytöjä tuurilla tehdä

Moi Saga :flower:
Tervetuloa Kuopioon, meillä täällä lomalaisia ja turisteja näyttää riittävän... B)

Keskustassa on pari kirppistä, toinen on torilta katsoen heti kaupungintalon takana. Mikähän Citypörssi se on nimeltään, ehkä joku toinen varmistaa nimen :p

Siitä ei tarvi kauas mennä, kun löytyy SPR:n Kontti. Jos Kuopio ei ole tuttu, helpointa on, kun lähdet kävelemään Sokoksen edestä menevää katua (Haapaniemenkatu) R-kioskin ja Sampopankin ohi ja jatkat matkaa kunnes tulee vastaan Suokatu. Siinä Kontti onkin kulmassa. Matkaa ei ole kuin pari korttelia.

Niin ja sitten on vielä Kirppari Ropo, ilmeisesti jonkin kristillisen herätysliikkeen (?) kirppis, sekin on ihan keskustassa. En vaan osaa oikein selittää sijaintia, kun olen vain kerran käynyt ja tuoreena Kuopiolaisena nuo kadunnimet on vielä hukassa =) Jos joku muu auttais :heart:

Kirpputori Rihma on Puijonkadulla, n. 200m torilta asemalle päin Puijonkatua pitkin. Ropo on vaikeempi neuvoo... se on joku rännikatu, mikä kulkee Anttilan takana niin sitä taas parisataa metriä asemalle päin. Nämä kaksi on siis sellaisia missä myydään ihmisten lahjoittamia vaatteita ja citypörssi kaupungintalon takana on semmonen missä ihmiset myö omia vaatteitaan ja tavaroitaan.

No tässä sen taas näki miten sokea tämä eukko on... Ties kuinka monta kymmentä kertaa olen kävellyt tuota tori-asema väliä ja en ole tajunnut että siinäkin ois kirppis :whistle: Vois vissiin joskus kävellä hitaammin ja katsella ympärilleen :D

Jos satut keskustan ulkopuolelle, niin EkoKuopiolla(kierrätyskeskus) on Neulamäessä vaatteiden myyntipiste. Googleta EkoKuopio, siellä on tarkemmin juttua. En ole itse käynyt kuin Likolahden toimipisteessä; siellä on lähinnä vain elektroniikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Amusha:
No tässä sen taas näki miten sokea tämä eukko on... Ties kuinka monta kymmentä kertaa olen kävellyt tuota tori-asema väliä ja en ole tajunnut että siinäkin ois kirppis :whistle: Vois vissiin joskus kävellä hitaammin ja katsella ympärilleen :D

Jos satut keskustan ulkopuolelle, niin EkoKuopiolla(kierrätyskeskus) on Neulamäessä vaatteiden myyntipiste. Googleta EkoKuopio, siellä on tarkemmin juttua. En ole itse käynyt kuin Likolahden toimipisteessä; siellä on lähinnä vain elektroniikkaa.

se on vaan semmonen huomaamaton paikka.
Sitten yks semmonen paikka on tuolla muistaakseni jos anttilan taka ovelta lähtee kulkemaan sinne vasemmalle päin eli ei satamaan vaan siitä sen baarin ohi jne..tarpeeks paljon kun kulkee alaspäin niin siel on joku semmonen kirppari mut en tiiä onko siellä kyl oikeen mitään.

Yhteistyössä