Kuparikierukka ja raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oh NO!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oh NO!!

Vieras
Kuparinen kierukka laitettiin mulle alkuvuodesta. Siitä asti on ollut joka kuukausi raskausoireita, kuten nippailuja ja rintojen arkuutta, olen pistänyt ne ovulaatio oireiksi ja niitä ne on tainneet ollakkin, sillä kuukautiset on tulleet ajallaan ja olleet normaalit muutenkin. Tässä kuussa kuitenkin on ollut paha ja etova olo joka aamu ja iltapäivällä. Väsyttääkin sen verran että oon alkanu ottaa päiväunia mitä en oo tehny vuosiin. Rinnat on taas arat, mutta taitaa olla ovis aika muutenkin. Menkat tuli kuitenkin viikko sitten normisti.. Närästää,nälättää,selkään koskee (kaikki oireet mitä aikaisemmista raskauksista!)..

Esikoinen vielä aamulla kertoi nähneensä unta että äiti oli sairaalassa ja synnytti pienen tyttö vauvan.. Lääkäri joka kierukan laittoi, kertoi sen olevan yhtä varma kuin pillerit, mutta netissä lukee yllättävän monta tapausta jolloin vauva on tullut kierukasta huolimatta..:=0 Huomenna ois hirveet ryyppäjäiset joita suunniteltu koko kesä ja syön unilääkkeitä..Saapi toivoa ettei oo vauvaa matkassa........

Yhteistyössä