N
Nasumamma84 harmaana
Vieras
Mulle laitettiin juuri kuparikierukka. Synnytyksestä oli silloin 9vko ja ensimmäiset kuukautiset oli juuri alkaneet. Asennus ei sattunut yhtään eikä minkäänlaista särkyä ole ollut, edes kuukautiskipuja. Ennen mulla oli minuutilleen säännölliset ja tosi niukat menkat jotka kesti aina kolme päivää joista kahtena viimeisenä oli vain ihan pientä tiputtelua. Nyt vuotoa on toista viikkoa putkeen ja mulla on ollut taas ihan kuin jälkisupistuksia, mutta tosi paljon kovempia!
Lääkärit sanoi, että saattaa vielä supistella, mutta näin kovin? Entä mikä on normaalia vuotoa? Tiedän että voi kuparikierukasta lisääntyä, mutta ei kai sentään viikolla tai useammalla???
Pitäisiköhän harkita jotain toista ehkäisyä? E-pillerit ei sovi, olen tullut niistä huolimatta kolmesti raskaaksi.
Ja vielä ihan mielenkiinnosta te joilla ollut kierukka onko sattunut se poisotto ja miten pitkään kierukka oli ollut?
Lääkärit sanoi, että saattaa vielä supistella, mutta näin kovin? Entä mikä on normaalia vuotoa? Tiedän että voi kuparikierukasta lisääntyä, mutta ei kai sentään viikolla tai useammalla???
Pitäisiköhän harkita jotain toista ehkäisyä? E-pillerit ei sovi, olen tullut niistä huolimatta kolmesti raskaaksi.
Ja vielä ihan mielenkiinnosta te joilla ollut kierukka onko sattunut se poisotto ja miten pitkään kierukka oli ollut?