Kuparikierukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nasumamma84 harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nasumamma84 harmaana

Vieras
Mulle laitettiin juuri kuparikierukka. Synnytyksestä oli silloin 9vko ja ensimmäiset kuukautiset oli juuri alkaneet. Asennus ei sattunut yhtään eikä minkäänlaista särkyä ole ollut, edes kuukautiskipuja. Ennen mulla oli minuutilleen säännölliset ja tosi niukat menkat jotka kesti aina kolme päivää joista kahtena viimeisenä oli vain ihan pientä tiputtelua. Nyt vuotoa on toista viikkoa putkeen ja mulla on ollut taas ihan kuin jälkisupistuksia, mutta tosi paljon kovempia!
Lääkärit sanoi, että saattaa vielä supistella, mutta näin kovin? Entä mikä on normaalia vuotoa? Tiedän että voi kuparikierukasta lisääntyä, mutta ei kai sentään viikolla tai useammalla???
Pitäisiköhän harkita jotain toista ehkäisyä? E-pillerit ei sovi, olen tullut niistä huolimatta kolmesti raskaaksi.

Ja vielä ihan mielenkiinnosta te joilla ollut kierukka onko sattunut se poisotto ja miten pitkään kierukka oli ollut?

Kun mulle laitettiin kuparinen....vuodin verta 3 viikkoa! Mutta kuulemma ok juttu näin aluksi. Sitten oli kokoajan kuukausien ajan välivuotoja ja menkat millon sattui...joten aina jotain valui. Mutta kun oli ollut minulla noin vuoden...menkat tasaantui, välivuodot melki loppu kokonaan ja kaikki ok. mitä nyt se "pikku"juttu että nyt menkat oli vähä myöhässä ja paljon niukemmat ja oudommat kaikel tapaa ku yleensä. Meen tarkastuttamaan ensi ma, ti tai ke.

paljon niukemmat ja oudommat kaikel tapaa ku yleensä. Meen tarkastuttamaan ensi ma, ti tai ke.

Aika outoa, että niukentui! Kannattaa tarkistaa. Tulethan kertomaan sitten mitä selvisi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 19:52 Nasumamma84 harmaana kirjoitti:
paljon niukemmat ja oudommat kaikel tapaa ku yleensä. Meen tarkastuttamaan ensi ma, ti tai ke.

Aika outoa, että niukentui! Kannattaa tarkistaa. Tulethan kertomaan sitten mitä selvisi?

Juu koitan muistaa sit kertoa. Eilen laskeskein että normaalien n viikon kestävien megamenkkojen tilalla on ollut nyt näin: pari-kolme pvä olematonta vuotoa ja yksi pvä kunnolla. eilen taas väheni ja aamul lorahteli huutelöö(tummaa) :\| ...tarvii kyl mennä tarkastuttaan.

Yhteistyössä