Kuppikoko 70D -harvinainenko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erikoinen koko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Heh, mulla oli 70-75 ja E tai F joskus...

Juu, mulla on nyt 75F :D

Mut mitä tohon ap:n asiaan tulee, niin harvat ostaa sovittamatta liivejä, en minä ainakaan ostais.

minulla myös 75F ja ei ole mitään ongelmaa löytää kauniita, istuvia liivejä. Mutta mistään marketista tai H&M:lta en kyllä mitään saa. Koskaan en osta liivejä sovittamatta.

Niin ja mitään koon harvinaisuuteen tulee, niin ei kai se nyt niin harvinainen ole, marketit vain myyvät niitä 75-85B-C jostain syystä.

kaverin kanssa ollaan joskus asialle naureskeltu, kun kaverilla hirmu isot rinnat ettei meinaa erikoisliikkeistäkään liivejä löytyä, mulla taas niin olemattomat ettei meinaa siksi liivejä löytyä..

Mulla on 70 E tai F mallistsa riippuen.
Ja joudun kyllä ostamaan ihan liiviliikkeestä.

Marlies& Deccers joku sen tyylinen sarja jolla on tosi ihania ja nättejä liivejä, ja kokoja todellakin löytyy.
Mulla on kolmet siitä sarjasta ja olen tosi tyytyväinen niihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama koko minulla ja harvasta paikasta löytyy liivejä. Virallisen mittauksen tulos olisi 65 D mutta sellaisia liivejä ei ole :/

Löytyy! Changella on 65 ympäryksellä olevia ja isolla kupilla myös.
Mulla sama juttu,paras olisi 65 ympärysmitaltaan, siinä jäis sitä venymisvaraa mutta 70 useinmiten käytän.

Mulla on 70D ja oon 170 cm. Ei tuo mitenkään harvinainen koko taida olla, ei mulla esim. ole ongelmia löytää rintsikoita tms. Tai no jotkut HenkkaMaukat ja sellaiset ei taida myydä mutta ne myykin enempi nuorisokokoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Erikoinen koko?:
Pakko kysyä, kun askarruttaa. Mahtavatko sensuroida ; )

Itselläni on kuppikoko 70D(tai 75C riippuen mallista) ja nyt myyn virheostoksena ostettuja liivejä (siis uusia) eikä meinaa mennä kaupaksi. Yleensä uudet rintsikat näkyvät menevän huutiksessa kaupaksi ihan hyvin eli kyllä niitä joku ostaa sovittamattakin.

Onko tämä koko niin harvinainen, ettei ostajia löydy? Hinnasta ei ainakaan ole kiinni ja tosi nättejäkin ovat.

Mä luulen että vika on ennemmin siinä ettei ihmiset tykkää ajatuksesta ostaa liivejä sovittamatta. Pelkän kuppikoon perusteella ei välttämättä tiedä sopiiko vai ei. Vaikka periaatteessa koko ois oikein niin ei välttämättä istu yhtään. Eli ite en ikinä ostais huutiksesta liivejä vaikka ois uusiakin, koska ei voi tietää sopiiko. Netistä muuten voisin ostaa kun on palautusoikeus.

Sen voin sanoa että oli vaikeuksia löytää imetysliivit kun koko oli tuolloin 70 H.
Oli siinä muutama liiviliikkeen myyjä ihmeissään.
Ja isomman kaupungin liikkeissä kävin, yhdestä löytyi kokolailla sopivat.

Imetysliivejä on isoa kokoa mutta suurinosa alkoi 80 ympärysmitalla nuo kuppikoot.
Ja kun mun ympärys olis enemmänkin 65 cm niin ei voitu ottaa ees 75 cm kun se oli niin löysä päällä.

No jospa ei vaan ole sattunut kukaan niihin ihastumaan. Mulla oli ennen kolmatta lasta (edelleen siis d-kuppi mutta ympärys 75), ja aina ollut vaikea löytää sopivia liivejä koska rinnat suht leveällä toisistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Sen voin sanoa että oli vaikeuksia löytää imetysliivit kun koko oli tuolloin 70 H.

Imetysliivejä on isoa kokoa mutta suurinosa alkoi 80 ympärysmitalla nuo kuppikoot.
Ja kun mun ympärys olis enemmänkin 65 cm niin ei voitu ottaa ees 75 cm kun se oli niin löysä päällä.

Mä oon kanssa normitilassa ollut kokoa 70D, nyt raskausaikana koko on 75E ja liiviliikkeen myyjä veikkasi että imetysaikana menee todennäköisesti 70- 75 F-H. Harmi sinänsä että tuon kokosista liiveistä joutuu sit maksamaan tosi paljon, kun ei tosiaan halpisliikkeiden (H&M, Lindex ym) koot riitä millään. Mutta tosiaan ainakin tuossa meidän erikoisliikkeessä näitä isoja kokoja oli, ehkäpä liivivalmistajat ovat huomanneet että sitä tissiä saattaa tosiaan hoikillakin olla... Niin ja mulla pituutta vaivaiset 158cm, että ovesta tulee ensin tissit ja sitten minä :D

Mulla oli raskausaikana ja nyt imetyksen lopussa 70D ja ihan kivasti olen loytanyt liiveja. Tosin stan ulkomailta kun Suomessa ovat havyttoman kalliita. Ulkomailta loytaa muuten kivuttomasti myos 65D mika joissain malleissa on viela parempi minulle.
"Normitilassa" koko on 65-70C ja niitahan nyt loytaa sitten halvoistakin merkeista, onneksi. Ostan kylla sovittamatta, mutta vain nettikaupoista joissa on palautusoikeus. En ostaisi kaytettyna rintsikoita.

Halensillehan on tullut nyt liiveistä erikoiskokoja, itse sieltä tilasinkin ja olivat jopa sopivat:D Mulla on koko 70DD/E ja erikoisliikkeissä on muutoin käytävä. Ennen lapsia oli tuo 70D ja niitä kyllä löytyi ihan Seppälästä ja sen sellaisista liikkeistä silloin tällöin.

Alkuperäinen kirjoittaja --:

Mä oon kanssa normitilassa ollut kokoa 70D, nyt raskausaikana koko on 75E ja liiviliikkeen myyjä veikkasi että imetysaikana menee todennäköisesti 70- 75 F-H. Harmi sinänsä että tuon kokosista liiveistä joutuu sit maksamaan tosi paljon, kun ei tosiaan halpisliikkeiden (H&M, Lindex ym) koot riitä millään. Mutta tosiaan ainakin tuossa meidän erikoisliikkeessä näitä isoja kokoja oli, ehkäpä liivivalmistajat ovat huomanneet että sitä tissiä saattaa tosiaan hoikillakin olla... Niin ja mulla pituutta vaivaiset 158cm, että ovesta tulee ensin tissit ja sitten minä :D

Mä olen sua sentin pidempi, muttei ne ole vaivaiset sentit olleskaan!! ;)

Ostin vikassa raskaudessa nätit hienosteluimetysliivit, ne olis mulla vieläkin jos haluat ostaa käytetyt mutta huokeammat.

70D koko minullakin, ja ihan tavallisen kokoinen ämmä olen mielestäni. Välillä tuntuu, että suurin osa tuttavista jää kokonsa puolesta markettien rintsikkatarjonnan ulkopuolelle. Ei siis mikään ihme, jos suomalaiset käyttävät väärän kokoisia liivejä... Mutta erikoisliikkeissä niitä malleja ja kokoja löytyy kyllä todella paljon.

Ja niin, minäkään en huutonetistä ostaisi käytettyjä rintsikoita. Säästän mieluummin muissa asioissa.

Mä olen sua sentin pidempi, muttei ne ole vaivaiset sentit olleskaan!! ;)

Ostin vikassa raskaudessa nätit hienosteluimetysliivit, ne olis mulla vieläkin jos haluat ostaa käytetyt mutta huokeammat.

En mä taida käytettyjä ostaa :) Mut kiitti tarjouksesta! Ja ihan kiva että koko-kohtalotovereita löytyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
70D koko minullakin, ja ihan tavallisen kokoinen ämmä olen mielestäni. Välillä tuntuu, että suurin osa tuttavista jää kokonsa puolesta markettien rintsikkatarjonnan ulkopuolelle. Ei siis mikään ihme, jos suomalaiset käyttävät väärän kokoisia liivejä... Mutta erikoisliikkeissä niitä malleja ja kokoja löytyy kyllä todella paljon.

Ja niin, minäkään en huutonetistä ostaisi käytettyjä rintsikoita. Säästän mieluummin muissa asioissa.

Ihan saman oon huomannut. Vastikään yksi kaveri meni viimein erikoisliikkeeseen (kun olin kovasti kehunut palvelua ja ihmetellyt uutta omaa kokoani) ja totesi itsekin olevansa 70 ympärysmitaltaan. Aina luullut olevansa 75. Tavallisissa kaupoissa tosiaan monesti loppuu koot viimeistään 70C, joka ei edes ole kovin iso, rinnakkaiskokohan lienee 75B.

Ihan saman oon huomannut. Vastikään yksi kaveri meni viimein erikoisliikkeeseen (kun olin kovasti kehunut palvelua ja ihmetellyt uutta omaa kokoani) ja totesi itsekin olevansa 70 ympärysmitaltaan. Aina luullut olevansa 75. Tavallisissa kaupoissa tosiaan monesti loppuu koot viimeistään 70C, joka ei edes ole kovin iso, rinnakkaiskokohan lienee 75B.

Juu, ihan samanlaisia kokemuksia täälläkin. Ja lisätään vielä, että moni taitaa pelätä erikoisliikkeeseen menoa sillä ajatuksella, että se "palvelu" jotenkin velvoittaa käyttämään monta sataa euroa sellaisiin rintsikoihin, joista ei oikeasti edes tykkää.

Siksi mun on pakko kehua: viimeksi kun kävin erikoisliikkeessä, ammattilainen kaivoi mulle alennuskorista kolmet ihanat Aubaden liivit á 10 euroa. Eli kolmekymppiä meni sillä reissulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Erikoinen koko?:
Pakko kysyä, kun askarruttaa. Mahtavatko sensuroida ; )

Itselläni on kuppikoko 70D(tai 75C riippuen mallista) ja nyt myyn virheostoksena ostettuja liivejä (siis uusia) eikä meinaa mennä kaupaksi. Yleensä uudet rintsikat näkyvät menevän huutiksessa kaupaksi ihan hyvin eli kyllä niitä joku ostaa sovittamattakin.

Onko tämä koko niin harvinainen, ettei ostajia löydy? Hinnasta ei ainakaan ole kiinni ja tosi nättejäkin ovat.

//mulla ainakin samankokoiset : D onkohan ne sitte nii harvinaisia ;oo :D hah meollaan harvinaisia (joo ja tosi : D)

luulenpa, että liian monella suomalaisnaisella on liian löysät liivit.
Itsekin olen aikoinaan ostanut 75 ympäryksellä (ja D-kupilla) liivejä, kun ei 70 ympäryksellä saanut kuin jotain C-kuppia. Marketeista oli ihan turha etes katsella, lindexiltä löysin muutamat hyvät. Sitten kävin erikoisliikkeessä ja maksoin maltaita muutamista hyvistä liiveistä ja sain kuulla ympäryksen olevan liian väljä.
Sittemmin on rintojen koko vaihdellut, kiitos raskauden ja imetyksen. Imetysliivitkin olivat 70F eikä ne mahtuneet pariin ensimmäiseen viikkoon päälle. (Silloin ei kyllä pystynyt pitämään, kuin toppimallisia imetysliivejä)
Nekin hankin erikoisliikkeestä, merkki oli change.
Tuolta valmistajalta löytyy myös 65cm ympäryksellä liivejä.

Kai sitä suomalaisnaiset kuvittelee, ettei pieni ympärys mahdu.. ja ostaa sitten liian löysää.
Ei ymmärrä, että ympärys tulee olla napakka. Hankalaahan se on toki, jos kupit sitten loppuu kesken :D

Yhteistyössä