"kuristaminen" ym. rajut ottee sängyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rajoittunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rajoittunut

Vieras
Tapasin uuden miehen vastikään. Ja nyt oltiin sängyssä ensimmäistä kertaa, ihan täysin miehen aloitteesta. Seksistä emme olleet puhuneet. Itse epäröin ja nyt myöhemmin kaduttaa. En miestä mitenkään hyvin tunne, voi sanoa melkeenpä et päädyin sänkyyn lähes tuntemattoman kanssa.
Eniten jäi mietityttään miehen käytös sängyssä. Hän oli aika raju. Tai sitten mulla on ollut vain ihania helliä miehiä aiemmin. Hän "repi" hiuksistani, imi kieltäni/huultani niin etten saanut hengitettyä kunnolla ja lisäksi hän esileikin aikana laittoi jokusen kerran kätensä kaulalle ja "kuristi". Ei kysynyt lupaa tehdä noin. En uskaltanut sanoa hänelle, ettei se tuntunut hyvältä. Nyt "pelkääkin" seuraavaa tapaamista. Toisaalta odotan hänen näkemistä sillä muuten hän vaikuttaa mielenkiintoiselta mieheltä, mutta silti pelottaa että jatkuuko moinen meno sängyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kunpa meilläkin olisi noin;29856001:
Itse nimenomaan fantasioin tuollaista rajua otteita, eli kateeksi käy

Minäkin tykkään.:)

On mulla muutama sellainen fantasia joita luultavasti meidän kemioilla ei toteuteta, mutta ei kai kaiken pidäkään olla ihan täydellistä. Kuitenkin aika pitkälti surffataan samalla aallolla.

Jotkut miehet ei pidä yhtään siitä kun naiseen sattuu, sellaista miestä en minä alunperinkään olisi kelpuuttanut.

Oh, kelpaisi mullekin että mies olisi oikein kunnolla dominoiva ja tekisi herra ties miten kauheita ja piinallisia asioita, kahlitsisi ,ruoskisi ja nöyryyttäisi ja käyttäisi mielensä mukaan.

MUTTA

ei ikinä keskustelematta, kysymättä ja kartoittamatta minun halujani ensin. Tuollainen saisi kenkää vain.

• Tykkää
Reactions: Creepy Starling
Alkuperäinen kirjoittaja Kunpa meilläkin olisi noin;29856001:
Itse nimenomaan fantasioin tuollaista rajua otteita, eli kateeksi käy

Niin meitä on näköjään joka lähtöön. Toiset tykkää, toiset ei. Tai toki eri asia olisi voinut olla jos oltais juteltu ja sovittu selkeät pelisäännöt.

Nyyyt nyt nyt nainen! Stop tykkänään!

Jos noi olis olluvsun juttu, niin nyt ei kaduttais yhtään.
Voit ihan suoraa sanoa miehelle, että teidän halut ei kyllä kohtaa....

Nyt oli eka kerta...ajattelitko että miehen todelliset mieliteot tästä laimenee?

Esim tuo kaulasta painaminen/kuristaminen ei ole mitään vaaratonta. Ei sillä etteikö siinä henkeä sais. Vaan se että kaulassa molemmin puolin menee vagushermo, suurin piirtein niillä tienoilla mistä tuntuu hyvälle kun suudellaan. Kuristaessa tulee helposti painettua tuota hermoa, sen vaikutus on se että syke laskee, menee taju! Ja voi käydä pahastikin!

Kuullostaa tosin että oot päätyny sänkyyn yhden mun rxän kanssa ;) itse tosin tykkäsin, ja believe me, homma meni tost kyllä rajummakskin! Ja mies oli täyttä karismaa! Mutta, järki käteen, vaikka kuinka tekis mieli!

Nyt on pakko kysyä kun huomasin tuosta yhdestä vastauksesta.

siitäkö se tajun meno johtuu että painaa tuosta hermosta? Jos menee taju sen takia niin onko se automaattista että siitä seuraa myös jotain vaurioita?

Itselleni on jäänyt joku paniikkihäiriö ja ahtaanpaikan kammo vähän. Siitä että meni taju.

Ei ei, ei tajun menosta, pyörtymisestä seuraa mitää vaurioita :) Säikähdys ja turvaton tunne tapahtuneesta korkeintaan :)

Mutta tuo hermon painaminen on vähän eri. Se vaikuttaa suoraa sydämeen. Sydän on aina altis rytmihäiriöillekin, jotka ei ole leikin asia.

Nyyyt nyt nyt nainen! Stop tykkänään!

Jos noi olis olluvsun juttu, niin nyt ei kaduttais yhtään.
Voit ihan suoraa sanoa miehelle, että teidän halut ei kyllä kohtaa....

Nyt oli eka kerta...ajattelitko että miehen todelliset mieliteot tästä laimenee?

Esim tuo kaulasta painaminen/kuristaminen ei ole mitään vaaratonta. Ei sillä etteikö siinä henkeä sais. Vaan se että kaulassa molemmin puolin menee vagushermo, suurin piirtein niillä tienoilla mistä tuntuu hyvälle kun suudellaan. Kuristaessa tulee helposti painettua tuota hermoa, sen vaikutus on se että syke laskee, menee taju! Ja voi käydä pahastikin!

Kuullostaa tosin että oot päätyny sänkyyn yhden mun rxän kanssa ;) itse tosin tykkäsin, ja believe me, homma meni tost kyllä rajummakskin! Ja mies oli täyttä karismaa! Mutta, järki käteen, vaikka kuinka tekis mieli!

Ekan kerran kun nähtiin niin sain ihan toisenlaisen kuvan miehestä ja tää tällanen rajumpi puoli tuli täytenä yllätyksenä. Niinhän se varmasti on et ei se ainakaan hellemmäksi meno muutu. Käyn pääni sisällä melkoista valtataistelua siitä, että nähdäkkö enää miestä vai ei. Ei sillä pirun hyvähän se sängyssä oli :P mutta moiset "kuristamiset" ei oo mun juttu. Ehkä siksi että edellinen mies oli väkivaltainen ja oon sen vuoksi muutenkin tullut aika varovaiseksi.

No kerro sille miehelle, että muuten oli ihan mahtavaa, mutta nuo otteet hiukan pelottaa. Et oikein tykkää niistä, ainakaan jos ei ole mitään sovittu, esim sitä turvasanaa. Saa sitten itse miettiä, onko sellainen seksi hälle ok vai ei. Turhaan itseäsi tällä asialla piinaat

Sinun olisi pitänyt vetäytyä ja kieltää heti kun tapahtuu jotain jossa et tunne oloasi mukavaksi. Missään nimessä sinun ei tarvitse tehdä mitään vastenmielistä vain siksi ettet loukkaisi miestä. Jo tuo "aloite seksiin tuli täysin mieheltä" kertoo ettet ollut ehkä ihan valmis koko seksiin vielä joten olisi ehkä kannattanut odottaa ja vaikka etukäteen keskustella asiasta ja mieltymyksistä.

• Tykkää
Reactions: Alli Huuppa
Jokatapauksessa sun täytyy sanoa, että tuli vähän liian isona yllätyksenä, et uskaltanut sanoa ettei tunnu hyvälle..

Kunnollinen mies/nainen, vaikka tollasesta rajusta tykkääkin, haluaa myös että kumppani tykkää.

Ja varsinkin tollanen meno vaatii luottamusta, myös niin päin että molemmat uskaltaa kertoa mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei.

Oli suhde sit mikä tahansa, niin on ihan perusedellytys että uskaltaa sanoa mitä haluaa ja mitä ei. (Ja että toinen kunnioittaa tätä)

Sinun olisi pitänyt vetäytyä ja kieltää heti kun tapahtuu jotain jossa et tunne oloasi mukavaksi. Missään nimessä sinun ei tarvitse tehdä mitään vastenmielistä vain siksi ettet loukkaisi miestä. Jo tuo "aloite seksiin tuli täysin mieheltä" kertoo ettet ollut ehkä ihan valmis koko seksiin vielä joten olisi ehkä kannattanut odottaa ja vaikka etukäteen keskustella asiasta ja mieltymyksistä.

Niin olisi pitänyt vetäytyä, mutta en tiedä miks en niin tehnyt. En ehkä halunnut loukata häntä. Meillä oli täysin erilaiset odotukset sille päivää, ja mä kyl olin sen sanonut hälle etten halua että päädytään vielä sänkyyn. Asialle ei voi enään mitään, tapahtunut mikä tapahtunut. Näin jälkikäteen tuntuu typerältä asiaa ruveta vatvomaan ja mies voi suuresti ihmetellä sitä miks en silloin mitään sanonut.

[QUOTE="aloittaja";29856194]Niin olisi pitänyt vetäytyä, mutta en tiedä miks en niin tehnyt. En ehkä halunnut loukata häntä. Meillä oli täysin erilaiset odotukset sille päivää, ja mä kyl olin sen sanonut hälle etten halua että päädytään vielä sänkyyn. Asialle ei voi enään mitään, tapahtunut mikä tapahtunut. Näin jälkikäteen tuntuu typerältä asiaa ruveta vatvomaan ja mies voi suuresti ihmetellä sitä miks en silloin mitään sanonut.[/QUOTE]

Mutta pakkohan siitä on puhua, muuten mies kuvittelee, että sellainen seksi on sinullekin ookoo.

Muoks. Siis jos haluat miestä vielä tapailla niin pitää puhua.

Viimeksi muokattu:
No minun mielestäni ei aloittajan kannata sitä miettiä että mies voi ihmetellä.

Mitä helvetin väliä sillä sitten on?

Itse en pidä ns. rajusta menosta (jota olen jo kokeillut, kiitos vaan, ei ollu mun juttu), ja jos toinen siitä pitää ja toinen ei niin se on sitten siinä, eikö vaan? Joten puhu helkutissa suoraan, mitä suorempaan sen parempi.

Huonolta kuulostaa myös tuo, että olit sanonut että sänkyyn et ole aikeissa mennä, sitten kuitenkin annoit tilanteen siihen mennä. Mikä sä oikein olet, nainen vai mato?

Jotkut ihmiset tykkäävät rajummista otteista sängyssä. Se on ihan ok, mutta etenkin tuollaiset kuristamis- ym. jutut pitäisi sopia etukäteen. Miehen olisi ehdottomasti minusta pitänyt jutella kanssasi ennen, kuin käytti noin rajuja otteita.

Vaikka itse tykkään seksissä vähän rajummastakin meiningistä, en varmaan enää tapaisi miestä joka tekisi tuollaista puhumatta kanssani. Minusta se menee lievän pahoinpitelyn puolelle, enkä tarkoita että sinun nyt tarvitsisi tehdä asialle sen enempää mitään.

[QUOTE="aloittaja";29856113]Ekan kerran kun nähtiin niin sain ihan toisenlaisen kuvan miehestä ja tää tällanen rajumpi puoli tuli täytenä yllätyksenä. Niinhän se varmasti on et ei se ainakaan hellemmäksi meno muutu. Käyn pääni sisällä melkoista valtataistelua siitä, että nähdäkkö enää miestä vai ei. Ei sillä pirun hyvähän se sängyssä oli :P mutta moiset "kuristamiset" ei oo mun juttu. Ehkä siksi että edellinen mies oli väkivaltainen ja oon sen vuoksi muutenkin tullut aika varovaiseksi.[/QUOTE]

Hyvänen aika, avoimuus on suhteen A ja O, kerro ensi tilassa miehelle ettet pidä rajuista otteista!

Tuo oli kyllä aika huolestuttavaa, ettei ensin keskustellut asiasta kanssasi, ei tuollaisia juttuja kysymättä tehdä todellakaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä