Kuritusta palleille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riku56
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riku56

Vieras
Onko sellaisia miehiä, jotka ovat saaneet kuritusta palleille tai naisia, jotka ovat sellaista antaneet tai haluaisivat antaa? Millaisia kokemuksia teillä asiasta on?

Onko sellaisia miehiä, jotka ovat saaneet kuritusta palleille tai naisia, jotka ovat sellaista antaneet tai haluaisivat antaa? Millaisia kokemuksia teillä asiasta on?

Saattaa olla niin että parisen vuorokautta sitten kuritin erään uroksen palleja tahtomattani..............no ilmankos hän on vieläkin alamaiseni..yes yes yes

Viimeksi muokattu:
Saattaa olla niin että parisen vuorokautta sitten kuritin erään uroksen palleja tahtomattani..............no ilmankos hän on vieläkin alamaiseni..yes yes yes

Sain nuoren miehen sänkyyni pitkästä aikaa, sillä seiso jatkuvasti ja rupesin puristelemaan palleja. Tykkää ilmeisesti kun saan "kurittaa" palleja ja antaa piiskaa munille. Kiihottavaa katsella nuorta nuna kovana edessäni ja antaa remmiä molemmille puolille. Kiva huomata itsestään uusia domina piirteitä, saan ainakin kurituksen jälkeen mitä halun kaikkea pojan tekevän. yes nautinnolla.

Viimeksi muokattu:

Minulle tuli kapakassa nuori poika höpöttää, itse olen 54v sut hyvin säilynyt. Työnsin käden pojan pöksyihin ja puristelin, lähti kun koira perääni. Kyllä nautiskelin kotona kaikesta mahdollisesta mitä tuli mieleen kun kerran sain alastoja palleja vedellä kunnolla ja NAIDA sitä itseensä kunnolla. Kaksi päivää oli mun käytettävissä.

Viimeksi muokattu:
Töissä vahinnosaa nuorelle pojalle tuli palleile koskettua, pyysin kylään ja kaljojen välkeen sain tuli puristella kunnolla. Hyvvää teki kun nuoren kiveksiä sai puristella ja isoa munaa runkata että valitti välillä.

Töissä vahinnosaa nuorelle pojalle tuli palleile koskettua, pyysin kylään ja kaljojen välkeen sain tuli puristella kunnolla. Hyvvää teki kun nuoren kiveksiä sai puristella ja isoa munaa runkata että valitti tuntu.

Sain nuoren miehen sänkyyni pitkästä aikaa, sillä seiso jatkuvasti ja rupesin puristelemaan palleja. Tykkää ilmeisesti kun saan "kurittaa" palleja ja antaa piiskaa munille. Kiihottavaa katsella nuorta nuna kovana edessäni ja antaa remmiä molemmille puolille. Kiva huomata itsestään uusia domina piirteitä, saan ainakin kurituksen jälkeen mitä halun kaikkea pojan tekevän. yes nautinnolla.

missä piileskelt ? miksi sut on nii vaikea löytaa? (kurituksen tarpeessa)

Viimeksi muokattu: