Kurkku kipee mutta ei flunssaa -onko sellasta liikkeellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Perjantaista asti ollut tosi kipeä kurkku, koko ajan ja nieleminen vaikeeta, säteilee myös korviin, ja toisella puolella rauhanen pienen luumun kokoinen. Väsyttää ja vähän ärtynyt olo mutta ei mitään muuta flunssaoiretta. Onko tällasta enemmänkin liikkeellä? Kun ei oikeen tiedä olisko tässä kipee vai ei.

Juu, just oli itelläni, kurkku saakelin kipeä 4pv, ekana päivänä oli kuumettakin mutta muuten ei mitään. No kurkkukipu kun alkoi laantumaan tulikin se räkätauti perään, yskä jatkuu yhä 2vk sairastamisen jälkeen.. Paljon on liikkeellä..

Äh, no voi harmi jos tästä vielä pidemmälti sairastuu. Ei ole ennen näin pitkään pelkkää kurkkukipua pitänyt, siks aloin jo epäilemään ettei mittään tautia oliskaan.

Mulla on ollu jo 6 viikkoa kurkku kipeänä ja sit taas se lähtee. Pahimmillaan oli 9 päivää putkeen kurkku kipeänä. Ei ole tullu nuhaa eikä kuumetta. Muu perhe ollu flunssassa, kovassa kuumeessa, korvatulehduksessa ja nyt oksennustaudissa. Tätä rumbaa on tosiaan ollu jo 6 viikkoa.

Mulla oli juuri. Muutama päivä kun rekan alle jäänyt olo, ei muita "oireita" kuin kurkkukipu ja paha sellanen. Sitten se helpotti ja tilalle tuli karsee räkätauti, ei edelleenkään kuumetta..

Mulla oli angiina niin että ei juurikaan ollut muita oireita kuin järjeton kurkkukipu. Ja sen kyllä tiesi ettei ollut mikään tavallinen kurkkukipu. Vähän oli flunssainen olo ja vähän nuhaa mut ei pahemmin. Labrassa pikatestillä selvisi angiina ja 10 pv lääkekuuri.