A
ap
Vieras
Lapselle tuli toissa yönä kurkunpääntulehdus, aamulla käytiin lääkärillä hengittämässä avaavia ja hoitavia lääkkeitä. Viime yö oli parempi mutta yski pahan kuuloisesti. Kuumetta ei ole eikä muutenkaan kipeän oloinen. Voiko teidän mielestä tänään ulkoilla enemmän, kylmä ilma tietysti helpottaa oireita mutta onko pahaksi jos on vähän pidempään pihalla?