Kurkunpääntulehdus ja ulkoilu??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lapselle tuli toissa yönä kurkunpääntulehdus, aamulla käytiin lääkärillä hengittämässä avaavia ja hoitavia lääkkeitä. Viime yö oli parempi mutta yski pahan kuuloisesti. Kuumetta ei ole eikä muutenkaan kipeän oloinen. Voiko teidän mielestä tänään ulkoilla enemmän, kylmä ilma tietysti helpottaa oireita mutta onko pahaksi jos on vähän pidempään pihalla?
 
Mä kävin lääkärissä varmaan saman sairauden takia eilen ja kerroin että koko perhe kipeenä. Lääkäri sanoi ettei ulkoilusta ole haittaa vaikka olisi kovakin flunssa jos ei kuumetta ole. Meillä siis myös kurkkutautia.

Mutta sanoi ettei paikallaanolo ole hyväksi kylmässä tietenkään.
 

Yhteistyössä